Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@21:32:00 GMT

برپایی هرگونه مراسم در مشهد ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۶۷۴۹

برپایی هرگونه مراسم در مشهد ممنوع است

فرماندار مشهد گفت: به دلیل شرایط بحرانی کرونا، برپایی هرگونه مراسم و تجمع در این کلانشهر ممنوع است.

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمدرضا هاشمی امروز  در هفتاد و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در مشهد بر رعایت پروتکلهای بهداشتی در ادارات و نهادهای خدمات رسان تاکید کرد و افزود: مدیرانی که پروتکل های بهداشتی را با حساسیت کمتری اجرا کنند باید در جلسه ستاد مقابله با کرونا پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با توجه به گزارشی مبنی بر کم توجهی به رعایت دستورالعملهای بهداشتی در یکی از بانک های دولتی ضمن برقراری ارتباط تلفنی با مدیر دستگاه مربوطه از وی بابت این مساله توضیح خواست.

چهارشنبه گذشته نیز جشنی با حضور چند هزار شرکت کننده به مناسبت اعیاد ماه ربیع الاول در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد که با واکنش برخی شهروندان و مسوولان بهداشتی استان و کشور همراه بود. در پی این رویداد که انعکاس گسترده ای یافت، معاون اول رییس جمهوری از وزیر کشور خواست نسبت به شناسایی عوامل برگزار کننده این مراسم اقدام و با متخلفان برخورد شود.

پیش تر فرمانداری مشهد درباره برگزاری این مراسم گفته بود اداره تبلیغات اسلامی مشهد به عنوان متولی اینگونه مراسم مجوز لازم را دریافت کرده است.

شهرستان مشهد ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دارد که سه میلیون نفر از آنان ساکن کلانشهر مشهد هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرماندار مشهد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع | ابلاغیه جدید سازمان اداری و استخدامی
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع شد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم