Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۱۷ هزار و ۴۵۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۸۲۷ واحد افزایش به رقم ۳۷۷ هزار و ۷۹۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۵۶ هزار معامله به ارزش ۶۸ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بورس سبزپوش شد | شاخص کل کانال ۱.۳ میلیون واحد را پس گرفت آشنایی با ۱۰ اصطلاح پرکاربرد بورس در روزهای رونق بازار سرمایه

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، ایران خودرو و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پارس الکتریک نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۱۴۲ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۲۶۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۶۲۱ هزار و ۷۰ معامله انجام داده‌اند که ۲۶ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، سنگ آهن گهر زمین و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشت.

کد خبر 561428 برچسب‌ها بورس تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بورس تهران شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با افت ۲۰۶۴۶.۵۳ واحدی به ۲,۲۳۹,۰۹۸.۷ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۶۹۳۸.۱۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۴۰۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۱۳,۵۲۰ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۰,۷۴۳.۲۸۵ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۳۴۰,۳۰۸.۲۰۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6098131 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص