Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلیرضا مروجی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به مراجعه ۸۶ هزار و ۱۷۰ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار داشت: در مجموع پنج هزار و ۵۳۳ بیمار حاد تنفسی نیز از اسفندماه سال گذشته تاکنون از دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل ترخیص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بستری ۴۳ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: از این تعداد ۴۰ بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سه بیمار در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته ۲۳ و حداکثر سن آنها ۹۱ سال بوده است، ابراز داشت: ۳۸ نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان، سه نفر اهل شهرستان آران و بیدگل و دو نفر نیز اهل بادرود و تهران بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه ۳۷۶ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: ۳۳۲ مورد از این تعداد در بیمارستان شهید بهشتی کاشان، ۳۵ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل، دو نفر در بیمارستان میلاد و هفت نفر نیز در بیمارستان آیت الله یثربی بستری هستند.

وی از بستری ۷۰ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منطقه کاشان مذکور خبر داد و بیان داشت: ۶۳ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بهشتی، پنج نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل و دو نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان یثربی بستری هستند.

مروجی با بیان اینکه متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان فوت کرده‌اند، افزود: این دو شهروند یک زن ۳۶ ساله و یک مرد ۸۵ ساله بوده‌اند.

وی با اشاره به ابتلای ۱۰۹ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان از ابتدای شیوع تاکنون به پنج هزار و ۹۸۴ مورد افزایش یافت.

کد خبر 5060702

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کاشان علیرضا مروجی شیوع کرونا آمار کرونا ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر توهین به پیامبر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی هفته وحدت مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل منطقه کاشان ۲۴ ساعت گذشته نفر نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد