Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تمرین شنبه ظهر استقلال تهران که از ساعت ۱۲:۳۰ آغاز شده بود، محمد نادری برای اولین بار حضور داشت و مورد استقبال آبی ها قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در تمرین شنبه ظهر استقلال تهران که از ساعت ۱۲:۳۰ آغاز شده بود، محمد نادری مدافع پیشین پرسپولیس برای اولین بار حضور داشت و مورد استقبال آبی ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲:۳۰ امروز تمرینات خود را در زمین مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری کرد.

پیش از شروع تمرین امروز فکری حدود ۲۰ دقیقه برای بازیکنان به صحبت پرداخت و نکاتی را به شاگردانش گوشزد کرد.

میلاد زکی پور که روز گذشته توسط محمود فکری جریمه شده بود در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشت و سرمربی استقلال اعلام کرده به وی نیازی ندارد. به این ترتیب زکی پور از استقلال جدا خواهد شد.

اعضای جدید کادر پزشکی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز معرفی شدند.دکتر مهدی سیاه‌پوش به عنوان پزشک جدید تیم، دکتر محمد پور اعتضاد و دکتر محمدرضا دیانی، فیزیوتراپیست‌های جدید آبی ها هستند.

صمد مرفاوی و حنیف عمران زاده در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشتند.

مهدی قائدی با اجازه از کادر فنی استقلال در تمرین امروز غایب بود.

محمد نادری اولین تمرین خود را با آبی پوشان برگزار کرد. این بازیکن بعد از حضور در تمرین به صورت اختصاصی کار کرد. نادری به محض ورود به تمرین با استقبال بازیکنان و کادر فنی مواجه شد.

داریوش شجاعیان که در جریان بازی دوستانه روز گذشته آسیب دیده است در تمرین امروز حضور نداشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال محمد نادری پرسپولیس محمود فکری استقلال استقلال تهران پرسپولیس تمرین استقلال تمرینات استقلال محمد نادری محمود فکری تمرین امروز محمد نادری آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن‌ می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

کد خبر 6096956

دیگر خبرها

  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی