Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@08:50:24 GMT

تکمیل ظرفیت بهشت زهرا برای تدفین فوت شدگان صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۸۱۳

تکمیل ظرفیت بهشت زهرا برای تدفین فوت شدگان صحت دارد؟

خبرگزاری مهر: سعید خال عصر شنبه در جمع خبرنگاران در واکنش به شایعه اخیر فضای مجازی مبنی بر تکمیل ظرفیت بهشت زهرا برای تدفین فوت شدگان اظهار داشت: این ادعا کذب است و هیچ سندیتی ندارد و سازمان بهشت زهرا با قوت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

خال با اشاره به اینکه ادامه فعالیت سازمان بهشت زهرا به این معنا نیست که با بحران مواجه نیستیم گفت: ما ۸ ماه است که با بحران کرونا در حال دست و پنجه نرم کردن هستیم و از مردم خواهش می‌کنیم به جای توجه و دامن زدن به این شایعات بی اساس با تمام توان پروتکل‌ها را اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا از باز بودن ۲ درب از ۱۶ درب این مکان خبر داد و بیان داشت: ما در بهشت زهرا جز دستگاه‌های خدمات رسان هستیم و امکان تعطیلی در این سازمان وجود ندارد.

وی گفت: از مردم می‌خواهیم هر چه بیشتر نسبت به رعایت پروتکل‌ها اقدام کنند و همکاران در بهشت زهرا از صبح زود فعالیت را آغاز می‌کنند و تا ساعات خارج از زمان کاری هم به خدمات رسانی مشغول هستند.

خال عنوان داشت: تهران ۲۰۰ به طور عادی متوفی در روز دارد که به این آمار ۱۵۰ متوفی دیگر اضافه شده که فشار کار پرسنل را بالا برده و تا کنون سعی شده داغداران را تکریم کنند و در همه ایام کارکنان حضور دارند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تکمیل ظرفیت بهشت زهرا تدفین فوت شدگان بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران

وزیر کشور از چند پروژه‌های سازمان نوسازی شهرداری تهران در منطقه ۱۸ بازدید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله ها در منطقه 18 بازدید کرد.

️وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

️گفتنی است پروژه های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت هاست و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟