Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسولیس در آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از لیگ برتر موفق شد گل گهر را شکست دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخرین دیدار تدارکاتی شاگردان یحیی گل‌محمدی پیش از بیستمین دوره لیگ برتر امروز مقابل گل گهر برگزار شد.

این بازی با دقایقی تاخیر نسبت به ساعت اعلام شده برگزار شد.

پیش از بازی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم گل گهر با یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس دیدار و خوش و بش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۱۱ بازی پس از حمله سرخپوشان در نهایت مهدی عبدی پس از دو بار ضربه به دروازه گل گهر موفق شد دروازه علیرضا حقیقی سنگربان این تیم را باز کند تا پرسپولیس با یک گل از حریف سیرجانی خود جلو بیفتد.

دقیقه ۱۸ گادوین منشا مهاجم تیم گل‌گهر در یک حرکت انفرادی موفق شد با ضربه محکم دروازه پرسپولیس را باز کند تا بازی به تساوی یک -یک برسد.

پرسپولیس که در آخرین بازی تدارکاتی خود مقابل گل‌گهر سیرجان با تساوی یک – یک به رختکن رفته بود در نیمه دوم با چند تغییر به میدان آمد.

در دقیقه ۴۹ و روی حرکت انفرادی امید عالیشاه این بازیکن در موقعیت تک به تک با علیرضا حقیقی دروازه‌بان گل گهر قرار گرفت اما پاس صحیح این بازیکن به وحید امیری باعث شد تا این بازیکن با ضربه دقیق دروازه تیم گل گهر را برای دومین بار باز کند.

در دقیقه ۶۰ وحید امیری در یک حرکت انفرادی و با ضربه دقیق دروازه تیم گل گهر سیرجان را برای سومین بار باز کرد تا خودش را در این بازی دوگله کند.

در دقیقه ۶۵ منشا در یک حرکت زیرکانه موفق شد دروازه بدون دروازه‌بان پرسپولیس را با ضربه دقیق و از راه دور باز کند تا بازی با نتیجه ۳ بر ۲ ادامه پیدا کند.

این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم پرسپولیس به پایان رسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از بیستمین دوره لیگ برتر را با برد پشت سر بگذارند.

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر سیرجان بازی را از روی سکوها تماشا کرد و روی نیمکت ننشست.

قلعه نویی در جریان بازی دوستانه امروز پرسپولیس و گل گهر با سعید آقایی بازیکن پرسپولیس درگیری لفظی پیدا کرد. او به کنایه به آقایی گفت: آب تهران را خوردی و تحویل نمیگیری! پس از این نیز امیر قلعه نویی با رئیس کانون هواداران پرسپولیس که در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشت درگیری لفظی پیدا کرد.

ادموند بزیک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرد تا این بازی را از نزدیک تماشا کند.

کمال کامیابی نیا، احسان پهلوان و بشار رسن پس از تعویض در بین دو نیمه دقایقی دور زمین نرم دوی کرده و ریکاوری کردند.

سرخ‌پوشان امروز با ترکیب حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک‌ نعمتی، سید جلال حسینی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، بشار رسن، وحید امیری و مهدی عبدی مقابل تیم سیرجانی به میدان رفتند.

تیم کل‌گهر هم با ترکیب ترکیب علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، امین پورعلی، حسام پورهاشم، بهنام برزای، محسن کریمی، نوید عاشوری، محمد علیزاده، یونس شاکری، گادوین منشا و احمد زنده روح وارد بازی شد.

گل محمدی تیمش را در نیمه دوم با ترکیب حامد لک، سعید آقایی، سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک‌نعمتی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی عبدی، وحید امیری و علی شجاعی به زمین فرستاد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وحید امیری تیم گل گهر قلعه نویی گل محمدی موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم

سرمربی منچستریونایتد با وجود انتقاد از شاگردانش از پیروزی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس به سختی برابر  شفیلدیونایتد به پیروزی رسید.

برونو فرناندس مانع از شکل‌گیری فاجعه‌ای دیگر و شاید اخراج احتمالی تن‌هاخ شد. شفیلدیونایتد تا اواسط نیمه دوم در تئاتر رویاها از یونایتد با نتیجه ۲ بر یک پیش بود اما درخشش فرناندس مانع از بروز فاجعه شد و آنها در نهایت با درخشش ستاره پرتغالی خود با نتیجه ۴ بر ۲ قعرنشین لیگ جزیره را شکست دادند تا با توجه به باخت نیوکاسل به رتبه ششم برسند و شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را داشته باشند.

به نوشته BBC، اریک تن ‌اخ در نشست خبری بعد از بازی گفت: مهم ترین نکته مثبت این بازی اینکه نشان دادیم که توانایی بازگشت داریم. ما دو بار از حریف خود عقب افتادیم اما ناامید نشدیم و هر دو بار به بازی برگشتیم و در نهایت هم توانستیم پیروز شویم. امیدوارم که بتوانیم  فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ ادامه داد: نکته منفی هم اینکه به حریف خود اجازه دادیم که به‌راحتی دروازه ما را باز کند و دو بار پیش افتد و این قابل قبول نیست. نباید اجازه داد که تیم در چنین شرایطی قرار گیرد. باید از این بازی‌ها درس گرفت و تلاش کرد که دیگر شاهد تکرار آن نشد با این حال باید بگویم که از کسب پیروزی خوشحالیم. ما نیاز به این پیروزی داشتیم.

تن‌هاخ در پاسخ به این سوال که آیا هیچ ترس و استرسی در شاگردانش دید، گفت: به هیچ وجه. ما بسیار آرام بودیم. تیم ما فرصت‌های زیادی را خلق کرد و برای کسب پیروزی تلاش زیادی داشتیم. کاسیمیرو در این بازی با آنکه در قلب خط دفاعی بازی کرد اما نمایش بسیار خوبی داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟