Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@08:14:15 GMT

دستگیری باند ۷نفره تولید سکه های تقلبی طلا

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۸۲۵۱

دستگیری باند ۷نفره تولید سکه های تقلبی طلا

خبرگزاری مهر: دادستان عمومی و انقلاب ملارد از دستگیری باند ۷ نفره تولید سکه های تقلبی طلا در این شهرستان خبر داد و گفت: طی بررسی ها بیش از ۹۰ سکه یک گرمی تقلبی طلا و انواع برچسب‌ بانک مرکزی کشف شد.

جواد جبله در گفتگو با خبرنگار مهر، از دستگیری باند تولید سکه‌های تقلبی طلا خبر داد و اظهار داشت: این باند با همکاری برخی از طلافروشان در دام مأموران پلیس افتاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبله با بیان اینکه سکه‌های تقلبی در تهران و البرز به فروش می رسیده‌اند گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سردسته این باند در یکی از محلات جنوبی تهران اقدام به تولید سکه‌های تقلبی طلا م. کرده که با تلاش مأموران پلیس و همکاری طلافروشان ۷ نفر از ا عضای این باند دستگیر شده‌اند.

دادستان ملارد بیان داشت: در اقدام ضربتی مأموران عامل اصلی تولید سکه‌های تقلبی طلا بازداشت و بیش از ۹۰ سکه یک گرمی تقلبی طلا و انواع برچسب‌های بانک مرکزی از مخفیگاه فرد دستگیر شده کشف شده است.

وی گفت: متهم از فعالیت ۳ ماهه خود در این عرصه خبر داد و بیان داشت: این پرونده در شعبه ۵ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ملارد در حال رسیدگی است و کسانی که در این زمینه آسیب دیده‌اند می‌توانند ره این شعبه مراجعه کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری باند سکه های تقلبی طلا تولید سکه های تقلبی طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند