Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان یحیی گلمحمدی و امیر قلعه نویی امروز در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند که البته اتفاقات این بازی چندان دوستانه نبود کار به جنجال کشیده شد.

ماجرا از این قرار است که امیر قلعه نویی در جریان بازی دوستانه امروز گل گهر سیرجان و پرسپولیس با سعید آقایی بازیکن پرسپولیس درگیری لفظی پیدا کرد.

مهر در این خصوص گزارش داده سرمربی گل گهر سیرجان قبل از آغاز بازی با سعید آقایی بازیکن تازه وارد پرسپولیس درگیری لفظی پیدا کرد و به کنایه جمله‌ای را به این بازیکن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جمله کنایه آمیز به بازیکن پرسپولیس گفته شد که، چون آب تهران را خورده است تحویل نمی‌گیرد!

جمله‌ای که با تعجب بازیکنان پرسپولیس و شخص سعید آقایی روبرو شد، اما این بازیکن ترجیح داد پاسخی به سرمربی گل گهر ندهد.

پس از این نیز امیر قلعه نویی با عباس اسماعیل بیگی رئیس کانون هواداران پرسپولیس که در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشت درگیری لفظی پیدا کرد و او را تهدید به زدن سیلی کرد.

درگیری بین طرفین نزدیک بود به جا‌های باریک کشیده شود که با وساطت باتجربه‌های پرسپولیس ختم به خیر شد.

جملاتی که فضای بازی تدارکاتی را قبل از شروع تحت تاثیر قرار داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزش فوتبال امیر قلعه نویی یحیی گلمحمدی گل گهر سیرجان پرسپولیس سعید آقایی پارسی خبر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی از درگیری لفظی میان مقامات صهیونیست در جلسه کابینه این رژیم خبر داد.

به گزارش این شبکه صهیونیستی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به دلیل آنچه توقف جنگ در غزه عنوان کرده، خواهان برکناری «یوآف گالانت» وزیر جنگ این رژیم شده است.

بر اساس این گزارش، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به بن گویر گفته است: نصیحت‌های شما را نمی‌خواهم. ما به زودی وارد رفح خواهیم شد.

از سوی دیگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه جنگ این رژیم از نتانیاهو خواسته است که با توافق مبادله اسرا موافقت کند.

مطابق گزارش این رسانه صهیونیستی گالانت ضمن تشویق نتانیاهو به امضای توافق مبادله اسرا و آتش‌بسی که روی میز است، به نتانیاهو اعلام کرده این توافق، یک توافق خوب و فرصتی برای بازگرداندن اسرای صهیونیست است.

کد خبر 6097699

دیگر خبرها

  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس