Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به اهمیت حفظ فاصله گذاری اجتماعی گفت: در تهران توانستیم رعایت همه محورها را ارتقا دهیم. در فاصله گذاری اجتماعی شاخص را از ۳۰ درصد به بالای ۶۷ درصد رساندیم، ولی در حمل و نقل عمومی هنوز نتوانستیم موفق شویم. خبرگزاری میزان - انوشیروان محسنی بندپی عصر امروز و در حاشیه اولین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه باکرونا که در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزارشد، بیان داشت: تهران با توجه به وضعیتی که دارد به عنوان تراکم جمعیت، شلوغی و رفت و امد‌ها تدابیری را می‌طلبد که بتوانیم آنچیزی را که ستاد مصوب کرده، را با نظارت‌های شدیدتری اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: امیدواریم محورهایی همچون شناسایی بهنگام و به موقع و انجام تست‌های بیشتر را در  شناسایی بیماران مبتلا به کرونا در دستور کار قرار دهیم و همچنین نسبت به نظارت بر استفاده از ماسک نیز اقدامات لازم را صورت دهیم.   استاندار تهران با اشاره به اهمیت حفظ فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد: در تهران توانستیم رعایت همه محورها را ارتقا دهیم. در فاصله گذاری اجتماعی شاخص را از ۳۰ درصد به بالای ۶۷ درصد رساندیم، ولی در حمل و نقل عمومی هنوز نتوانستیم موفق شویم.   محسنی بندپی در پایان گفت: پیشنهاد استانداری و ستاد ملی استانی این است که هر تصمیمی برای تهران گرفته می‌شود برای البرز هم باشد؛ به عبارتی پیشنهاد ما یکپارچه دیدن استان تهران و البرز در قالب یک تصمیم گیری است. بیشتر بخوانید: وزیر کشور: قوه قضائیه برای برخورد با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی آمادگی دارد
انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا تهران فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا

جوزپ بورل، کمیسر سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که نظم بین المللی پس از جنگ سرد دیگر وجود ندارد و آمریکا موقعیت مسلط خود را از دست داده است. 

براساس گزارش المیادین، بورل در جریان سخنرانی در انگلیس گفت: نظم جهانی که پس از سال ۱۹۴۵ پدیدار شد، در حال از دست دادن سرعت خود است، زیرا ما شاهد ظهور چین و تبدیل آن به یک ابرقدرت هستیم.

این مقام اروپایی همچنین معتقد است که این موضوع برای غربخوب نیست و در این زمینه باید نقش اتحادیه اروپا و انگلیس مشخص شود. او اعزود: اما این بستگی به این دارد که ما چگونه به تهدیدات فزاینده پاسخ دهیم و این از اهمیت فوری برخوردار است. همانطور که ما هشدار‌هایی را می‌شنویم که اروپا ممکن است (در یک جنگ) پایین یابد. 

بورل همچنین اعلام کرد که هیچ اتحادی بین کشور‌های اتحادیه اروپا در مورد سیاست در قبال روسیه وجود ندارد و برخی آن را دوست خوبی می‌دانند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
  • سد بزرگ ایران پر شد | هشدار مهم : از رودخانه فاصله بگیرید
  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است