Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقاومت در برابر شهرک‌سازی وابسته به سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری میلادی تا کنون ۱۲۹ واحد مسکونی در شهر قدس اشغالی را تخریب کرده است.
 
در این گزارش آمده است که تخریب این تعداد از منازل مسکونی فلسطینیان از سال ۲۰۱۶ که رقم آن ۱۲۳ واحد بود، تا کنون بی‌سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در گزارش مذکور آمده است که سیاست‌های رژیم صهیونیستی تنها محدود به توسعه‌طلبی و افزایش ساخت‌وسازها در شهرک‌های صهیونیستی در قدس و اطراف آن و نیز تلاش برای تغییر چهره این شهر و تمدن آن نیست بلکه به حد تغییرات جمعیتی آن رسیده است.
 
طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، رژیم صهیونیستی سیاست «پاکسازی نژادی خاموش» را به شیوه‌های گوناگون اجرا می‌کند که از جمله آن تخریب خانه‌های فلسطینیان است.
 
در این گزارش همچنین به افزایش فعالیت‌های شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی از طریق گسترش ساخت واحدهای جدید و افزایش شمار شهرک‌نشینان به ویژه در مرکز شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری، اشاره شده است.
 
مسئولان رژیم صهیونیستی اخیرا نیز با ساخت ۶۰ واحد صهیونیست‌نشین در منطقه سوق الجمله در الخلیل موافقت کردند.
 
«نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سامبر ۲۰۱۹ به گروه‌های شهرک‌نشنیان صهیونیست برای تکمیل ساخت مجتمع سوق الجمله که از چند سال پیش متروکه باقی مانده بود، چراغ سبز نشان داد.
 
اجرای این طرح باعث ایجاد ارتباط جغرافیایی بین حرم شریف ابراهیمی و محله صهیونیست‌نشین «ابراهام افینو» و در نتیجه افزایش شمار شهرک‌نشینان در الخلیل می‌شود.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، به فاصله چند ساعت از سخنرانی «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) «امان» پایتخت اردن شاهد برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی است.

بر این اساس مردم اردن در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و در پاسخ به درخواست ابوعبیده برای افزایش اقدامات خود در حمایت از فلسطینیان در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی در «امان» دست به تظاهرات زدند.

در این تظاهرات، مردم اردن شعارهایی از جمله «ابوعبیده این را گفت، غزه و ما سربازان او هستیم» و «ملت اردن ای ملت بزرگ، ای کابوس اشغالگران» را در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین سر دادند.

پیش از این نیز اردنی‌ها بارها علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از فلسطینیان دست به تظاهرات زده بودند.

کد خبر 6087065

دیگر خبرها

  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»