Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@01:20:51 GMT

تیراندازی نزدیک یک کلیسا در«لیون» فرانسه

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۹۱۷۴

تیراندازی نزدیک یک کلیسا در«لیون» فرانسه

منابع خبری از تیراندازی نزدیک یک کلیسا در شهر «لیون» در غرب فرانسه خبر دادند.

به گزارش قدس آنلاین، در تداوم ناآرامی‌ها درفرانسه، رسانه‌ها غروب شنبه به وقت تهران از تیراندازی در نزدیک یک کلیسا در شهر «لیون» در  غرب فرانسه خبر دادند.

رسانه‌ها گزارش دادند که این حادثه نزدیک «کلیسای یونانی‌ها» در خیابان «سنت لازاره» رخ داد  و طی آن یک فرد مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شاهدان، نیروهای پلیس در منطقه تجمع کرده و تیراندازی بین ضارب یا ضاربان با نیروهای امنیتی هنوز ادامه دارد. برخی منابع مدعی شدند که فرد مجروح  یک کشیش است. وزارت کشور فرانسه از شهروندان خواسته از منطقه  درگیری فاصله بگیرند.


کلیسای یونانی‌ها در لیون

این  حادثه در حالی رخ داده که فرانسه‌ روزهای گذشته در بالاترین تدابیر امنیتی به‌سر می‌برد و نیروهای پلیس در شهرهای این کشور تجمع کرده‌اند. «ژرارد دارمنین» وزیر کشور فرانسه روز جمعه گفت همانطور که پاریس مشغول مبارزه با «ایدئولوژی اسلام‌گرایانه» است، احتمال حملات بیشتر در این کشور وجود دارد.

دارمنین همچنین گفت نیازی به تغییر قانون اساسی برای محافظت از فرانسوی‌ها در مقابل حملات تروریستی وجود ندارد. وزیر کشور فرانسه در اشاره به اظهارات اخیر «رجب طیب اردوغان» علیه اسلام‌ستیزی «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهور ترکیه را به عبور از حد و مرزها متهم کرد.

در پی تشدید سیاست‌های اسلام‌ستیزانه دولت «امانوئل ماکرون»، فرانسه جوی متشنج را تجربه کرد که همچنان پابرجاست. روز پنجشنبه در دو حادثه جداگانه دست‌کم چهار نفر جان خود را از دست داده و تعدادی زخمی شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیر اندازی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن

منابع خبری از وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سازمان تجارت دریایی انگلیس(آمبری) امروز اعلام کرد گزارشها مبنی بر وقوع حادثه امنیتی در فاصله ۱۵ مایلی دریایی جنوب غرب عدن واقع در یمن دریافت کردیم.

شب گذشته نیز «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

ارتش یمن حملات پهپادی و موشکی به کشتی‌های تجاری مرتبط با رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس را در دریای سرخ در همبستگی با فلسطینی‌ها در غزه انجام می‌دهد. این حملات که تقریبا به صورت روزانه انجام می‌شود، شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی را مجبور کرده تا به جای عبور از تنگه باب المندب مسیر طولانی‌تری را که هزینه بیشتری نیز دارد، انتخاب کنند.

در واکنش به حملات ارتش یمن، آمریکا و انگلیس حملاتی را علیه مقرهای ارتش یمن انجام داده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • (تصاویر) آستیپالیا؛ جزیره‌ای دیدنی در یونان با ۳ هزار نفر جمعیت
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت