Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید شیرانی شامگاه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه شهرستان‌ شهرکرد مرکز استان است، بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال محدودیت برای مراکز استان‌ها در رده شغلی گروه ۲ لغو می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین شهرستان بروجن اگر چه در شرایط خاکستری و بحرانی قرار دارد اما جزو ۴۶ شهرستان بحرانی کشور جای نگرفته است، از این‌رو اعمال محدودیت مشاغل گروه ۲ برای این شهرستان نیز لغو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرانی تصریح کرد: برهمین اساس از روز یکشنبه ۱۱ آبان گروه شغلی شماره ۲ شامل پاساژها، مراکز خرید، بازارهای روز، موارد فروش مواد غیرغذایی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز شماره‌گذاری اتومبیل، مراکز طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلای‌ها، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی‌ها، آب‌میوه و بستنی فروشی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی، خدمات چاپ دیجیتال، تزئینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی‌ها، اسباب‌بازی فروشی‌ها، عمده فروشی‌ها و خرده‌فروشی‌های پوشاک، پارچه‌ فروشی‌ها، پرده‌سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش فروشی‌ها، مراکز فروش لوازم‌التحریر، خیاطی، خرازی، آتلیه و عکاسی‌ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل در تمامی شهرستان‌های استان بلامانع است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تمامی شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز قرار دارند، اظهار داشت:بر همین اساس محدودیت مشاغل گروه سه و چهار در تمامی شهرستان‌ها از یازدهم آبانماه به مدت ۲ هفته اعمال می‌شود.

شیرانی افزود: برهمین اساس مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینماها و تئاترها، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کاهش فعالیت حمل و نقل عمومی درون‌شهری، کاهش زمان فعالیت ادارات و مراکز غیردولتی و انجام دورکاری، برگزاری آزمون‌های حضوری که در گروه شغلی شماره سه قرار دارد، ممنوع است.
وی تصریح کرد: همچنین فعالیت گروه شغلی شماره چهار شامل برگزاری انواع مراسم فرهنگی، اجتماعی و مذهبی، مدرسه‌های شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی، چاپخانه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و مراکز عرضه مواد دخانی، بازی‌ها و مراکز تفریحی آبی، باشگاه‌های ورزشی سالنی و دورکاری شاغلان گروه‌های حساس می‌شود نیز در تمامی شهرستان‌های استان به مدت ۲ هفته تعطیل است.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری محدودیت های کرونا ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری محدودیت های کرونا اخبار کنکور تمامی شهرستان ها مراکز فروش فروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند و پژو در روز جمعه در محور بروجن-سورک باعث مصدومیت ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای تکمیل درمان به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • مشاغل بهاره در تهران قدیم | کاهگل‌مالی و یخ‌فروشی
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • سپاه: نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو