Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسپانیایی رئال مادرید قصد دارد به آبی‌پوشان مرسی‌ساید ملحق شود.

خبرگزاری میزان - ایسکو ۲۸ ساله که آینده حرفه‌ای‌اش در رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام است، به نظر می‌رسد قصد دارد فوتبالش را در لیگ برتر انگلیس پیگیری کند، این در حالی است که این باشگاه اسپانیایی هم تمایل به فروش او دارد. قرارداد کنونی این بازیکن با رئال مادرید هم تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایسکو که پیش از مورد توجه تیم‌های لیگ برتری همچون چلسی و منچستریونایتد قرار داشت، گفته می‌شود حالا در رادار باشگاه منچسترسیتی هم هست. گفته می‌شود این هافبک بازیساز می‌تواند با قرارداد قرضی با بند خرید ۱۸ میلیون پوندی راهی تیمی دیگر شود.

بر اساس ادعای نشریه «میرر» انگلیس، ایسکو به دنبال پیوستن به اورتون است تا بار دیگر زیرنظر کارلو آنچلوتی بازی کند. در تابستان اخیر هم خامس رودیگس با جدایی از رئال به آبی‌پوشان مرسی‌ساید پیوست تا تجربه یک همکاری دیگر با این سرمربی ایتالیایی داشته باشد.

ایسکو که از سال ۲۰۱۳ در عضویت باشگاه رئال مادرید است و در این مدت به این تیم برای کسب ۱۶ جام مختلف از جمله دو قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده، این فصل تنها در چهار بازی (۱۷۷ دقیقه از ۴۵۰ دقیقه ممکن) به میدان رفته است.

بیشتر بخوانید: گوتی جانشین احتمالی زیدان روی نیمکت داغ رئال

انتهای پیام/

برچسب ها: ایسکو رئال مادرید کارلو آنچلوتی اورتون لیگ برتر انگلیس خامس رودریگز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال مادرید ایسکو رئال مادرید کارلو آنچلوتی اورتون لیگ برتر انگلیس خامس رودریگز رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ بازی بدون باخت؛ کارلو آنچلوتی، کابوس بایرن مونیخ

دیدار برگشت رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ شاگردان آنچلوتی خاتمه یافت. رئال مادرید در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۳-۲ راهی فینال شد. کارلو آنچلوتی بازهم با دست پُر از تقابل با مونیخی ها خارج شد. به مرور ۲ نکته آماری می پردازیم:

تاریخ و زمان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا 2024؛ جام پانزدهم کهکشانی‌ها یا خداحافظی باشکوه کاپیتان؟

کارلو آنچلوتی‌ در ۱۰ تقابل خود با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به ۷ برد و ۳ تساوی رسیده است. او اولین سرمربی تاریخ این رقابت ها است که ۱۰ بازی‌ مقابل یک رقیب مشخص انجام می دهد اما شکست نمی خورد. کارلو آنچلوتی برای ششمین بار به عنوان سرمربی به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. (۳ بار با میلان و ۳ بار با رئال مادرید) او حداقل دو بار بیش از هر سرمربی دیگری به فینال این رقابت ها رسیده است. آنچلوتی در ۵ فینال قبلی فقط یک بار ناکام بوده است. (ناکامی میلان مقابل لیورپول در‌ فینال معروف استانبول)

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • واکنش کارلو آنچلوتی پس از تایید گل دوم خوسلو به بایرن مونیخ / عکس
  • آنچلوتی: فکر می‌کردند رئال مادرید مرده؛ بایرن مونیخ شاکی است؟ خب کیمیش هم دایو زد!
  • ۱۰ بازی بدون باخت؛ کارلو آنچلوتی، کابوس بایرن مونیخ
  • آنچلوتی: کامبک‌های ما جادویی‌اند و توضیحی ندارند
  • ترکیب رئال مادرید برای دیدار با بایرن مونیخ مشخص شد
  • کارلو آنچلوتی و هم خوانی سرود رئال مادرید با هواداران حاضر در ورزشگاه / فیلم
  • رئال‌مادرید ۲ -۱ بایرن‌مونیخ ؛ کامبک طلایی شاگردان آنچلوتی
  • ترکیب اصلی رئال-بایرن با سورپرایزهای توخل
  • کارلو آنچلوتی: بایرن مونیخ در بازی رفت از ما بهتر بود
  • آنچلوتی: می‌خواهیم شبی باور نکردنی خلق کنیم