Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش یلالی گفت: آتش سوزی های سایت صفیره تنفس را برای ساکنین مناطق اطراف مشکل و سلامتی آنان را به شدت تهدید می ‌کند که باید این معضل حل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، آرش یلالی سرپرست مرکز بهداشت شرق اهواز در حاشیه بازدید از محل دفن پسماندهای شهری اهواز در سایت صفیره در خصوص آلودگی هوای ناشی از آتش‌سوزی در محل دفن پسماندها، اظهار کرد: به دلیل دفن غیراصولی، پس از تجزیه پسماندها بر اثر انتشار گازهای حاصل از آن و  فعل و انفعالات تحت تاثیر عوامل جوی، آتش‌سوزی‌هایی رخ می‌دهد که در برخی مواقع دود ناشی از آن تا شعاع چندین کیلومتر را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از مرکز بهداشت شرق اهواز، وی افزود: محل دفن پسماندها، نباید سلامت مردم روستاهای مجاور را تهدید کند این رخداد تنفس را برای ساکنین مناطق اطراف مشکل و سلامتی آنان را به شدت تهدید می ‌کند که باید این معضل حل شود.

یلالی بیان کرد: عدم تفکیک صحیح پسماندها در منزل، تعطیلی و بلاتکلیفی کارخانه پردازش در سایت پسماند، دسترسی زباله‌گردها به پسماندهای قابل بازیافت و تلنبار کردن آن‌ها در انبارهای غیرمجاز، از جمله مشکلات موجود در این مسیر است که انتظار می‌رود با مدیریت صحیح شهرداری اهواز در کوتاه‌ترین زمان ممکن ساماندهی شوند.

لازم به ذکر است پس از این بازدید، مرکز بهداشت شرق اهواز مراتب را طی نامه‌ای به شهردار اهواز اعلام و به استناد مصوبات کارگروه مدیریت پسماند استان خوزستان، خواستار رسیدگی به این وضعیت شد؛ اقدامات قانونی از طریق سازمان حفاظت محیط زیست اهواز نیز در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: محل دفن پسماندها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مالاریا مهم ترین بیماری انگلی تهدید کننده سلامت بشر در دنیا+ فیلم
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • مدیریت پسماندها و زباله های همدان
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود