Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@15:19:27 GMT

فوت غلامحسین پیروانی تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۰۰۲۳

فوت غلامحسین پیروانی تکذیب شد

بدنبال شایعه فوت غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال استان فارس که از بعد از ظهر امروز در فضای مجازی در حال انتشار بود، سرمربی سابق فجر شهید سپاسی با انتشار ویدیوئی خط بطلانی بر همه این شایعات کشید.

غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال استان فارس با تشکر از همه مردم که نگران حال او بودند، اظهار کرد: در سوگ عموی خود هستم و حال عمومی خودم خوب است و مشکلی ندارم و از همه کسانی که بدنبال شایعات امروز با تلفن جویای حال بنده بودند تشکر می‌کنم و خدا را شکر مشکلی ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کلاهی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس هم در خصوص شایعات درگذشت امروز غلامحسین پیروانی گفت: از همه مردم و علاقمندان به ورزش تقاضا داریم که به شایعات توجهی نکنند و مشخص نیست مقاصد افرادی که چنین دروغی را منتشر می‌کنند چیست و بدنبال چه هستند.

غلامحسین پیروانی در سال ۱۳۳۴ در شیراز به دنیا آمد و سابقه مربی گری در تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، برق شیراز، ابومسلم خراسان، صنعت نفت آبادان و تیم ملی امید ایران را در کارنامه دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزش فوتبال غلامحسین پیروانی پارسی خبر غلامحسین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

او ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • بهاران پربارش فارس
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان
  • رشد ۲ برابری تناژ بارگیری محمولات در راه‌آهن فارس
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان