Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، دهم اردیبهشت ماه امسال مرد 34 ساله ای به نام پژمان به کلانتری دزفول رفت و از جنایت خانوادگی که رقم زده بود پرده‌ برداشت.

وی که حال طبیعی نداشت گفت :چند ساعت قبل بعد از درگیری با همسرم مینا او را داخل ماشین در حوالی بلوار بسیج تهران کشتم و سپس همراه فرزند 23 ماهه ام به دزفول که محل تولدم بود آمدم تا فرزندم را به خانواده ام تحویل بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من حالا آمده ام تا خودم را تسلیم پلیس کنم.

چاقو چاقو خوردن زن جوان در پژو

به دنبال اظهارات این مرد، ماموران پلیس به بررسی خودرو پژو وی پرداختند و با جسد خونین همسر وی که با ضربه های چاقو از پا درآمده بود روی صندلی خودرو روبه رو شدند.

پژمان به تشریح جنایت پرداخت و چون قتل در تهران رخ داده بود پرونده با عدم صلاحیت به دادسرای جنایی تهران فرستاده شد.

مرد جوان گفت: من و همسرم 15سال قبل با هم ازدواج کردیم و صاحب یک دختر 11 ساله و یک دختر 23 ماهه بودیم .یک سال بود اختلاف میان من و همسرم بالا گرفته بود و همسرم میخواست از من جدا شود .ما برای تعطیلات عید به دزفول که محل تولدم بود رفتیم و چند روزی را پیش خانواده ام ماندیم .من و همسرم به همراه فرزند کوچکم به تهران برگشتیم. اما دختر ۱۱ ساله ام در دزفول ماند. چند روز بعد برای دیدن خانواده همسرم راهی شمال شدیم .ما چند روزی را هم پیش خانواده همسرم سپری کردیم و به درخواست همسرم به تهران برگشتیم.

قتل وحشتناک یک مادر در تهران / او در پژو سلاخی شد

وی ادامه داد: ما در راه بازگشت به تهران بودیم که همسرم بار دیگر حرف طلاق را پیش کشید .او اصرار داشت از من جدا شود. به همین خاطر عصبانی شدم .نزدیک اتوبان بسیج بودیم و من به دنبال دفترخانه ای می گشتم تا به آنجا برویم و توافقی طلاق بگیریم که مینا شروع به فحاشی کرد. او قرصی خورد که حالش بدتر شد .همان موقع چاقوی کوچکی از کیفش بیرون آورد و مرا تهدید به مرگ کرد. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم در یک لحظه چاقو را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم .دختر ۲۳ ماه ام شوکه شده بود و گریه می کرد. من جسد را روی صندلی عقب گذاشتم و روی آن پتو کشیدم.

این مرد گفت: همانجا می خواستم خودم را تسلیم پلیس کنم اما به یاد دختر ۱۱ ساله ام افتادم که در دزفول بود. به همین خاطر به دزفول رفتم تا او و دختر کوچکم را به خانواده ام بسپارم. من در نزدیکی دزفول با برادرم تماس گرفتم.او سر راهم آمد و دختر کوچکم را از من تحویل گرفت. من از او خواستم تا مراقب دو فرزندم باشد .سپس پیش پلیس رفتم و حقیقت را گفتم .

به دنبال اعترافات این مرد ، ماموران پلیس به بازجویی از دختر ۱۱ ساله وی بی پرداختند. این دختر پرده از رابطه دوستانه مادرش با یک مرد جوان برداشت و گفت :مدتی بود متوجه رابطه پنهانی مادرم با یک مرد غریبه شده بودم. من از این موضوع ناراحت بودم و چند بار به مادرم تذکر دادم تا رابطه اش را تمام کند. اما آخرین بار مادرم عصبانی شد و حتی با من دعوا کرد .مادرم می خواست هر طور شده از پدرم جدا شود .اما پدرم راضی به این طلاق نبود. به همین خاطر هم مادرم کشته شد .من از پدرم هیچ شکایتی ندارم و اعلام گذشت می کنم .با اعلام گذشته دختر قربانی پرونده مرد جوان با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا وی در شعبه دهم از خود دفاع کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: جنایت درگیری پلیس چاقو قتل جنایی اخبار حوادث پدر دختر کشته قصاص گذشت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم عکس ویدئو ماه ایران کرونا ترکیه علی دایی تهران زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟

ارسال پیامک «ذخیره‌سازی آب» به مشترکان شرکت آب‌وفاضلاب استان تهران ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد.

به گزارش ایسنا، آن‌طور که وزارت نیرو اعلام کرده، واقعیت این است که این پیامک ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد. از آنجا که سال گذشته بروشور اطلاعیه فوق بین شهروندان توزیع شده بود، مجدداً با آغاز سال جدید، به وسیله پیامک به شهروندان اطلاع‌رسانی شده است.

ماجرا از این قرار است که همه ساختمان‌ها براساس ابلاغیه مبحث ۱۶ قانون مقررات ملی ساختمان باید نسبت به تجهیز پمپ و مخزن اقدام کنند.

ذکر این نکته ضروری است که برخی ساختمان‌ها به جهت افت فشار آب فقط از پمپ استفاده می‌کنند که این اقدام نه تنها باعث پایمال شدن حقوق دیگر همسایه‌ها می‌شود و بیشترین ظرفیت آب شبکه کوچه و محله را به سمت ساختمان خود هدایت می‌کنند، بلکه تخلف محسوب می‌شود. زیرا نصب و قرار دادن پمپ بعد از کنتور آب غیرقانونی است؛ بنابراین شهروندان ابتدا با نصب مخزن بعد از کنتور و سپس نصب پمپ، اقدام قانونی، فنی و تأسیساتی انجام داده و باعث پایداری فشار آب می‌شوند.

لازم به ذکر است با شروع تابستان و استفاده از کولر‌های آبی در روز‌های گرم، به جهت اینکه ساختمان‌ها دچار افت فشار آب نشوند، پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شده است، بحث کمبود و قطعی آب مطرح نیست و در صورت لزوم هرگونه برنامه درخصوص نوبت‌بندی و قطعی آب حتماً از سوی شرکت آبفای تهران اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟