Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@10:55:41 GMT

چرا بر سر تعطیلی سینما کشمکش راه افتاده است؟

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۰۲۶۷

چرا بر سر تعطیلی سینما کشمکش راه افتاده است؟

پس از درگدشت کریم اکبری مبارکه، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون موجی از واکنش‌ها از سوی اهالی سینما و نهادهای صنفی حوزه سینما از لزوم رعایت استانداردهای سخت‌گیرانه بهداشتی تا لزوم تعطیلی پروژه‌ها تا زمان فروکش کردن پروژه‌های سینمایی و سریال‌ها را در پی داشته که برخی از صنوف پیش از این در دو مقطع به کلی مواضع‌ متفاوتی در پیش گرفته بودند؛ موضع‌گیری‌های متناقضی که عمدتاً متاثر از تبعات اقتصادی در پیش گرفتن مستمر استانداردهای سخت‌گیرانه در این عرصه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تابناک»؛ «طوری با پدر من رفتار کرده بودند که انگار ایشان عامدانه قصد حضور در پروژه (سریال مجلس سربرون) را نداشته و این موضوع پدرم را خیلی ناراحت کرده بود، تا جایی که شب قبل از فوت که در بیمارستان بودند از برادرم خواسته بودند عکسی از ایشان برای گروه تولید فرستاده شود تا بدانند که در بیمارستان بستری شده است!» این بخشی از اظهارات تازه فرزند مرحوم کریم اکبری مبارکه، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون است که به تازگی بر اثر ابتلاء به کرونا درگذشته و از فوتش منجر به موجی از واکنش‌ها شده است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن زلزله ازمیر هولوکاست کریم اکبری بازیگر ویروس کرونا سینما تئاتر تلویزیون علائم کرونا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن زلزله ازمیر هولوکاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوعبیده: اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است

به گزارش همشهری آنلاین، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در اظهاراتی گفت: دشمن جنایتکار همچنان تلاش می‌کند که چهره خود را بازسازی کند اما تنها ننگ و ذلتش بیشتر می‌شود. ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در شن‌های غزه گیر افتاده و تلاش می‌کند که از این فرصت برای قتل و کشتار بیشتر استفاده کند.

وی در ویدیویی که شبکه الجزیره آن را منتشر کرد، تاکید کرد: دشمن با گذشت این ۲۰۰ روز نه اهداف خود را محقق کرده، نه چشم‌اندازی دارد و نه اسرای خود را آزاد کرده است.

کد خبر 846731 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ابوعبیده: اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است
  • سخنگوی گردان های القسام: دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان جعلی است (+عکس)