Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:58:46 GMT

اولین کلین‌شیت فصل عابدزاده برابر ناسیونال

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۰۷۰۸

اولین کلین‌شیت فصل عابدزاده برابر ناسیونال

دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو در جریان تساوی تیمش مقابل ناسیونال دروازه خود را بسته نگه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته ششم لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو در حالی که امیر عابدزاده را مثل پنج مسابقه گذشته‌اش درون دروازه داشت، از ساعت ۲۴ شنبه شب(به وقت ایران) در استادیوم دوس باریروس مقابل ناسیونال رده یازدهمی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم فوتبال ماریتیمو که طی دو هفته گذشته لیگ برتر پرتغال برابر موریرنسی و پورتیموننسی شکست خورده بود، برابر ناسیونال به این روند پایان داد و به تساوی بدون گل خانگی دست یافت تا ۷ امتیازی شود و موقتا به رده یازدهم جدول صعود کند.

 

امیر عابدزاده که مقابل تیم ناسیونال ششمین بازی پیاپی خود را انجام می‌داد، توانست نخستین کلین‌شیت خود را برای ماریتیمو در فصل جدید به ثبت برساند.

 

دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو با وجود اینکه در پنج هفته اخیر لیگ برتر پرتغال دروازه‌اش باز شده بود، اما با واکنش‌های خوب خود عملکرد قابل توجهی داشت که برابر ناسیونال توانست نمایش موثر خود را همراه با کلین‌شیت کند.

امیر عابدزاده ماریتیمو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر عابدزاده ماریتیمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا و آرسنال آرزوی پایان ناکامی طولانی در قهرمانی لیگ برتر را دارند. توپچی‌ها در صدر جدول لیگ برتر با لیورپول و منچسترسیتی رقابت می‌کنند؛ جایی که آن‌ها تنها با 3 امتیاز پیش هستند.

در مواجهه با این رقابت نزدیک، تیم لندنی می‌داند که نباید هیچ شکستی را متحمل شود و در این بخش به عملکرد دروازه‌بانش تکیه کرده است. برای این کار آن‌ها مهره قابل اتکایی دارند، داوید رایا به طرز فوق العاده‌ای به اعتماد آرتتا پاسخ داده و دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

این بازیکن اسپانیایی 28 بازی در طول فصل جاری لیگ برتر انجام داده و در نیمی از آن‌ها موفق شده دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این دروازه‌بان اعتماد آرتتا را در رقابت با آرون رمزدیل به دست آورد و در 34 بازی این فصل 21 گل دریافت کرده است. او تنها در 4 بازی غایب بوده که رمزدیل جانشین او شد.

رمزدیل 25 ساله با ورود داوید رایا به آرسنال، موقعیت اصلی خود را از دست داد. قبل از رقابت با این بازیکن اسپانیایی، رمزدیل دو فصل عالی را در ترکیب این تیم سپری کرد. با این حال، او همچنین در شش بازی این فصل دو کلین‌شیت داشته است. او در این تعداد بازی 5 گل دریافت کرده است.

دیگر خبرها

  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود