Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@05:49:35 GMT

توماس توخل: ام باپه جای زیادی برای پیشرفت دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۰۷۹۶

سرمربی آلمانی پاریسی ها به تمجید از عملکرد تیم خود در بازی امشب می پردازد. 

پاری سن ژرمن و نانت در چارچوب رقابت های لیگ یک فرانسه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3-0 به سود پاریسی ها به پایان رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از اکیپ، توماس توخل، سرمربی آلمانی باشگاه پاری سن ژرمن پس از پیروزی مقابل نانت راجع به عملکرد شاگردان خود گفت:

از عملکرد تیم خود خیلی خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کاری لازم بود را در این مسابقه انجام دادیم. باید این نکته مهم را به یاد داشته باشید: هیچ تماشاگری در این مسابقه حضور نداشت و ورزشگاه فاقد جو و انرژی لازم بود. چنین چیزی کار را برای تیم من سخت می کند. ما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. در نیمه دوم شاهد انرژی بیشتر و کیفیت بهتری بودم و البته کمی هم خوش شانس بودیم. پیروزی 3-0 نتیجه فوق العاده‌ای است.

کیلیان ام باپه در این مسابقه موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل شد. از توخل سوال شد که آیا ام باپه در حال تغییر است و او پاسخ داد:

چنین چیزی (تغییرات) برای او لازم است. کیلیان بازیکن بسیار بسیار جوانی است و جای زیادی برای پیشرفت دارد. این را می دانیم که او یکی از مهم ترین و کلیدی ترین بازیکنان ما است.  

همچنین بخوانید:

نانت 0-3 پاری سن ژرمن؛ همان همیشگی!

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # کیلیان امباپه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد