Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@23:13:31 GMT

بهترین روش تمیز کردن آسیاب برقی

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۰۸۴۲

بهترین روش تمیز کردن آسیاب برقی

بهترین روش تمیز کردن آسیاب برقی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ساعد نیوز،آسیاب برقی یکی از پر استفاده ترین وسایل برقی است در آشپزخانه است که برای پودر کردن بسیاری از دانه ها استفاده می شود اما نمی توان آن را به راحتی و با آب شست و باید روش صحیحی برای تمیز کردن آن به کار برد تا هم عمر مفید این وسیله برقی بیشتر شود و هم اینکه کارایی بهتری داشته باشد و کند نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این مطلب می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه می توان وسیله های برقی ای را که نباید به طور مستقیم زیر شیر آب بروند را تمیز کرد، پس با ما در این مطلب هیجان انگیز همراه باشید.

 

نحوه تمیز کردن آسیاب برقی کوچک

نحوه کار بسیار راحت است، فقط کافی است وسیله های زیر را آماده کنید تا به سراغ مراحل بعدی برویم:

پارچه تمیز برنج نپخته مایع ظرفشویی   مخزن آسیاب برقی با استفاده از دستمال کاغذی تمیز کنید

ابتدا وسیله برقی مورد نظرتان را از برق بکشید و قسمت مخزن و تیغه های آسیاب را ابتدا با یک دستمال کاغذی یا پارچه تمیز کنید، در حدی که فقط مواد اضافی از روی آن پاک شوند. لزومی ندارد که در این مرحله خیلی روی تمیز کردن تیغه ها دقیق شوید.

  برنج را برای تمیز کردن اجزای داخلی آسیاب برقی آسیاب کنید

حالا مقدار برنج خام را داخل مخزن بریزید و دستگاه را روشن کنید و اجازه بدهید تا برنج های خام آسیاب شوند. برنج خام چربی های موجود در داخل مخزن را به خود جذب می کند، اگر فکر می کنید دستگاه شما خیلی چرب است این مرحله را یک بار دیگر تکرار کنید.

  قسمت هایی از آسیاب با آب و مایع ظرفشویی بشویید

دستگاه را خاموش کنید و دوباره به وسیله دستمال کاغذی و پارچه مخزن و تیغه ها را کاملا تمیز کنید. تا عاری از هرگونه برنجآسیاب شده شوند. بعد از این که قسمت مخزن و تیغه ها را تمیز کردید، حالا می توانید بقیه قسمت ها را با آب و مایع ظرفشویی بشویید. قسمت هایی نظیر درب آسیاب کن .

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تمیز کردن آسیاب زندگی آسیاب برقی تمیز کردن تیغه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن صدها هزار ماهی در ویتنام

تصاویر منتشرشده صدها هزار قطعه ماهی مرده را در یک مخزن آب طبیعی در استان «دونگ نای» واقع در جنوب ویتنام نشان می‌دهد.

اخیرا بخش‌هایی از مناطق مرکزی و جنوبی ویتنام مانند دیگر نقاط جنوب شرقی آسیا گرمای سوزان و کشنده‌ای را تجربه کرده‌اند. در بسیاری از این مناطق مدارس زودتر از موعد مقرر تعطیل شده‌اند و مصرف برق به شدت افزایش یافته است.

ماهی‌های مرده در بخش‌های وسیعی از مخزن ۳۰۰ هکتاری «سونگ می» غوطه‌ور هستند و بعضی از قایقران‌ها و ماهیگیران آنها را از سطح آب جمع‌آوری می‌کنند.

به گزارش روزنامه‌های محلی، شرکتی که مسئولیت مدیریت این دریاچه را بر عهده داشته است از سال ۲۰۲۴ لایروبی آن را آغاز کرده بود و در نظر داشت برای محافظت از ماهی‌ها از منابع دیگری به آنجا آب منتقل کند.

به گزارش بی بی سی، اما با توجه به تداوم موج گرما، این شرکت مجبور شد آب را به مناطق پایین دستی منتقل کند که این منجر به کاهش سطح آب و در نتیجه مرگ دسته‌جمعی ماهی‌ها شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • هفت خان مشکلات پیش روی اراضی هفت آسیاب سنندج
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • چرا بعد از دستشویی، شستشو با آب بهتر از پاک کردن با دستمال است؟
  • احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه
  • تلف شدن صدها هزار ماهی در ویتنام
  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری
  • ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی + فیلم
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ