Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@22:00:45 GMT

ستاره والیبال ایران به سری آ نزدیک‌تر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۱۳۳۸

ستاره والیبال ایران به سری آ نزدیک‌تر شد

مدافع ملی پوش تیم والیبال سایپا برای حضور در سری آ ایتالیا با مسئولان باشگاهش وارد مذاکره شد.

به گزارش مشرق، سید محمد موسوی، مدافع ملی پوش تیم والیبال سایپا فصل گذشته برای نخستین بار با یک تیم خارجی قرارداد امضا کرد و با پیراهن تیم اولیشتن لهستان به میدان رفت. موسوی در پایان فصل توانست در جمع برترین های پلاس لیگا هم قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید برای فصل جدید رقابت‌های والیبال با سایپا به توافق رسید و در جمع نارنجی پوشان قرار گرفت. او که اخیراً به کرونا هم مبتلا شده بود با پیشنهاد مسئولان تیم پیاچنزا از سری آ روبرو شد.

تیم والیبال پیاچنزا که پس از جایگزینی برناردی به جای گاردینی، بارانوویچ را برای حضور در پست پاسوری به خدمت گرفته بود، این‌بار نیز برای جذب ستاره ایرانی دست به کار شده است.

مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال سایپا درخصوص آخرین شرایط محمد موسوی برای جدایی از سایپا و حضور در سری آ اظهار داشت: موسوی نقش کلیدی در ترکیب تیم ما دارد و من هم اعتقاد زیادی به وی دارم، اما درمورد جدایی او و حضورش در سری آ من تمام موارد را به باشگاه واگذار کردم تا تکلیف او را مشخص کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ سایپا والیبال ایتالیا مذاکره سید محمد موسوی تیم والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود

مربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: من از نتایج فصل گذشته تیم ملی خجالت می‌کشم و امیدوارم وضعیت آشفته این تیم به زودی به آرامش و موفقیت تبدیل شود. - اخبار ورزشی -

حسین نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حضور در کادر فنی تیم والیبال جوانان ایران اظهار داشت: از گذشته ارتباط خوبی با رضا مومنی‌مقدم (سرمربی تیم جوانان و تیم صنعتگران) داشتم و از طرفی اسکلت تیم والیبال صنعتگران که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده از بازیکنان تیم جوانان ایران تشکیل شده است. همکاری ما در دو تیم جوانان و صنعتگران، توفیقی بود که نصیب من شد. مسئولان تیم صنعتگران نیز در کنار علاقه به والیبال، جوانگرایی را در برنامه خود دارند.

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

مربی تیم جوانان ایران در مورد تیم ملی بزرگسالان و مسابقات سخت پیش روی این تیم گفت: من شناختی از سرمربی برزیلی تیم ملی ندارم ولی انتخاب پیمان اکبری به عنوان کمک اول، کار بسیار درست و به جایی بود. او از ملی‌پوشان رده‌بالای ایران بوده که سطح فنی بالایی داشته است. اکبری همچنین با مربیان مختلف کار کرده و سابقه حضور در تیم ملی را هم دارد. بعد از این که اعتماد به مربی ایرانی پس از نتایج فصل گذشته از بین رفت، حضور اکبری را می‌توان به فال نیک گرفت.

حسین نجاتی در مورد انصراف برخی ملی‌پوشان از جمله سید محمد موسوی برای حضور در تیم ملی تصریح کرد: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود. اگر تیم ملی به بازیکنی نیاز دارد، او باید بیاید و اگر نیاز به بازیکنی نیست، باید اردو را ترک کند. من از نتایج فصل گذشته تیم ملی خجالت می‌کشم چون به عنوان یک والیبالی، مورد بازخواست مردم قرار می‌گیرم. امیدوارم وضعیت آشفته تیم ملی به زودی به آرامش و موفقیت تبدیل شود.

او در مورد ریاست میلاد تقوی بر فدراسیون والیبال گفت: تقوی، سال‌ها سابقه مدیریت در کنار داورزنی را دارد. او تعامل خوبی در خانواده والیبال، بین ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان و ... ایجاد کرده است. حضور امیر منظمی به عنوان یکی از چهره‌های شناخته شده والیبال به عنوان دبیر فدراسیون نیز، می‌تواند نقطه قوت دیگری برای این فدراسیون باشد. همه خانواده والیبال باید تلاش کنند تا گسستگی ایجاد شده در جامعه والیبال را از بین ببرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!