Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده شامگاه شنبه در سومین نشست بررسی و برنامه ریزی همایش بحران قره باغ فرصت‌های و تهدیدهای پیش روی ایران، با تبریک هفته وحدت، پیامبر اکرم (ص) را سمبل فضائل، شرافت و انسانیت در عالم بشریت معرفی کرد و گفت: همایش بحران قره باغ با هدف اجرای فعالیت مؤثر فکری و فرهنگی در راستای تبیین موضع ایران نسبت به این بحران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بهره‌مندی از ظرفیت فضای رسانه را اولویت اصلی در همایش بحران قره باغ عنوان کرد و افزود: در نشست‌های قبلی در خصوص کلیات، ضرورت، برنامه‌ریزی و جریان سازی همایش بحث و بررسی انجام شد و طبق هم اندیشی صورت گرفته، سند اولیه تجمیع، قالب بندی و طراحی شده و برای استفاده از ظرفیت فضای رسانه‌ای و فیزیکی مناسب تصمیم گیری شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، انتخاب محورهای علمی همایش را اساس اجرای این فعالیت فرهنگی بیان کرد و گفت: محورهای علمی همایش، ارائه عنوان مقالات و ویژه نامه‌ها توسط اساتید عضو در ستاد اجرایی همایش تعیین و در فراخوان همایش اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده، گرایش فرهنگی و مذهبی و توجه به اصول مدنی مرتبط با مردم جمهوری آذربایجان را در این همایش مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: نقش و موضع جمهوری اسلامی ایران در گذشته و الان در خصوص کشور جمهوری آذربایجان و اقناع مردم و نیز فرصت‌های فرهنگی و اجتماعی پیش روی ایران و منطقه، در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر 5060914

منبع: مهر

کلیدواژه: مناقشه قره باغ فضای مجازی مقاله فراخوان مقاله ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی هفته وحدت پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی

محمدعلی اسکندری سفیر کشورمان در ازبکستان با آزاد بیک نظربیک اف وزیر فرهنگ این کشور ملاقات کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار راهکارهای تحقق اهداف تبیین شده توسط روسای جمهور در حوزه های تمدنی، فرهنگی و هنری به ویژه در سال 1403 بررسی شد.
 
در این نشست اسکندری سفیر کشورمان ظرفیت ها و توانمندی های کشورمان در حوزه فیلم و سریال، اسناد و مستند سازی، کتاب، موزه، موسیقی،تجهیزات فنی حوزه فرهنگ، شهرک های سینمایی و غیره را تشریح کرده و بر آمادگی کشورمان جهت همکاری های مستمر تاکید کرد.

در  این دیدار همکاری برای گرامیداشت  مفاخر علمی به صورت مشترک و همکاری فرهنگی در نهادهای منطقه  ای و بین المللی نیز بررسی شد.

آزادبیک نظربیک اف وزیر فرهنگ ازبکستان نیز ضمن مثبت خواندن و روبه رشد مناسبات در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی،  بودن همکاری های دو جانبه، فرهنگ و تمدن مشترک را زیربنای مناسبی برای تقویت همکاری در تمامی زمینه اعلام کرد.

وی گفت امیدوار است با تهیه برنامه اقدام مشترک در حوزه فرهنگ، راهکارهای عملیاتی برای تحقق اهداف مورد نظر روسای جمهور ازبکستان و ایران را تدوین کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • همایش تاثیر بحران‌های طبیعی بربنا‌های تاریخی در سمنان
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی