Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ اردیویسه هلند، تیم زوله که رضا قوچان‌نژاد را برخلاف مسابقه گذشته‌اش در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۱:۱۵ شنبه شب مهمان تیم رده هفتمی توئنته بود.

 

   

 

یاران گوچی که طی سه هفته اخیر یک باخت و دو مساوی پیاپی            داشتند، مقابل توئنته نیز نتوانستند به روند ناکامی‌هایشان پایان دهند و با نتیجه ۵ بر یک شکست سنگینی متحمل شدند

 

تیم فوتبال زوله که تا پیش از این مسابقه یک پیروزی، سه مساوی و دو باخت داشت، با سومین شکست فصل ۶ امتیازی ماند و نتوانست از رده نهم جدول لیگ اردیویسه هلند بالا برود

رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی زوله در دیدار مقابل توئنته تنها ۴۵ دقیقه در زمین حضور داشت و در ابتدای نیمه دوم تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: زوله لیگ اردیویسه هلند رضا قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم بسکتبال «کشاورز قم» در آخرین بازی دور برگشت مرحله مقدماتی به مصاف تیم فرخ دانه کیمیای شهرکرد رفت و با وجود قبول شکست ۶۴ – ۵۸ به عنوان تیم دوم گروه هفتم راهی مرحله بعد شد.

نماینده قم در بازی نخست دور برگشت تاک کاشان را ۶۱ – ۲۱ شکست داده بود تا در پایان بازی‌های این گروه با دو پیروزی و دو شکست و ۶ امتیاز در رده دوم گروه قرار بگیرد.

سالن شهید رضاییان قم میزبان بازی‌های دور برگشت گروه هفتم لیگ بسکتبال امید‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا