Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@08:23:45 GMT

پیروزی بزرگان اروپا در شب تساوی بارسا

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۱۶۳۰

در ادامه رقابت های فوتبال در اروپا تیم های لیورپول، منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید حریفان خود را شکست دادند و بارسا متوقف شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  در ادامه هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، لیورپول با پیروزی ۲-۱ مقابل وستهام، ۱۶ امتیازی شد و جای اورتون در صدر جدول را گرفت. محمد صلاح و دیگو ژوتا برای قرمز‌ها در این بازی گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل وستهام را هم پابلو فورنالس به ثمر رساند.
در دیگر بازی‌های دیروز، منچسترسیتی با یک گل از سد میزبانش شفیلد یونایتد گذشت و چلسی با ۳ گل در زمین برنلی به برتری رسید.
در همین چارچوب امروز، استون ویلا با ساوتهمپتون، نیوکسل با اورتون، منچستریونایتد با آرسنال و تاتنهام با برایتون دیدار می‌کنند.

در چارچوب هفته هشتم لیگای اسپانیا، رئال مادرید ۴ - ۱ اوئسکا را شکست داد و با ۱۶ امتیاز صدرنشین رقابت‌ها شد. کریم بنزما دوبار، ادن آزارد و فدریکو والورده برای رئال در این بازی گلزنی کردند. فریرا هم تک گل اوئسکا را به ثمر رساند.
بارسلونا مقابل میزبانش آلاوس با تساوی ۱-۱ متوقف شد و با ۸ امتیاز در مکان دوازدهم جدول ایستاد. ریوجا برای آلاوس و آنتوان گریزمان برای بارسا در این بازی گلزنی کردند. در این حالی بود که آلاوس از دقیقه ۶۲ به علت اخراج دیه گو ژوتا ۱۰ نفره بازی کرد.
در دیگر بازی‌های دیروز، اتلتیکومادرید ۳ - ۱ اوساسونا را شکست داد و اتلتیک بیلبائو ۲-۱ از سد سویا گذشت.
در ادامه این هفته از رقابت‌ها امروز، بتیس با الچه، سلتاویگو با رئال‌سوسیداد، گرانادا با لوانته و والنسیا با ختافه مصاف می‌دهند.

در ادامه هفته ششم رقابت‌های بوندس لیگای آلمان، بایرن مونیخ ۲-۱ در خانه کلن به پیروزی رسید و با ۱۵ امتیاز به صدر جدول رقابت‌ها صعود کرد. توماس مولر و سرژ گرنابری برای بایرن در این بازی گلزنی کردند. درکسلر هم تک گل کلن را به ثمر رساند.
در دیگر بازی‌های دیروز، مونشن گلادباخ با یک گل از سد لایپزیش گذشت که با این نتیجه لایپزیش به رده دوم جدول سقوط کرد، آرمنیا بیله فلد در خانه ۲-۰ به دورتموند باخت، آگزبورگ ۳- ۱ ماینتس را شکست داد و دیدار فرانکفورت با وردربرمن به تساوی ۱-۱ انجامید.
این هفته از رقابت‌ها امروز با دو بازی پیگیری می‌شود که طبق برنامه، فرایبورگ با بایرلورکوزن و هرتابرلین با وولفسبورگ مصاف می‌دهند.

در آغاز هفته ششم سری آ ایتالیا، کروتونه در خانه ۲-۱ به آتالانتا باخت، دیدار اینتر با پارما به تساوی ۲-۲ انجامید و بولونیا ۳-۲ از سد کالیاری گذشت.
در همین چارچوب امروز، اودینزه با میلان صدرنشین، اسپتزیا با یوونتوس، تورینو با لاتسیو، ناپولی با ساسولو، رم با فیورنتینا و سمپدوریا با جنوا دیدار می‌کنند.

و سرانجام در چارچوب هفته یازدهم لیگ بلژیک، شارلروا ۳- ۰ سرکل بروژ Cercle Brugge را شکست داد. علی قلی زاده گل نخست این بازی را در دقیقه ۵۲ به ثمر رساند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: لیورپول ، منچسترسیتی ، رئال مادرید ، بارسلونا ، میلانبایرن مونیخ ، فوتبال اروپا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لیورپول منچسترسیتی رئال مادرید بارسلونا فوتبال اروپا بازی گلزنی کردند ثمر رساند رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

تیاگو موتا خوش شانس است که تیم های تعقیب کننده بولونیا درگیر رقابت های اروپایی هستند.

در اولین بازی از هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، تورینو میزبان بولونیا بود که این بازی با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

شاگردان تیاگو موتا با وجود اینکه طی هفته های اخیر امتیازات زیادی را از دست داده اند، به لطف برد ارزشمند ۳-۱ مقابل رم، همچنان در رتبه چهارم جدول هستند و فاصله زیادی تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارند. بولونیا طی ۵ هفته اخیر فقط ۱ برد کسب کرده (مقابل رم) و ۴ بازی را با نتیجه تساوی به پایان رسانده است. آنها در سه هفته پایانی به مصاف یوونتوس، ناپولی و جنوا می روند.

آمار بازی تورینو و بولونیا؛ امید به گل بسیار پایین بولونیا مساوی های زیاد بولونیا طی ۵ هفته اخیر جدول سری آ

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا