Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه مسلم مشهد گفت: این نهاد امسال تاکنون ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش دست‌کم ۲۰ میلیارد ریال بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار محمد شریف  افزود: همچنین طی این مدت کسانی که مشکلاتی در پرداخت اجاره بهای خود داشتند، شناسایی و در این زمینه به آنها کمک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تسویه حساب افرادی که به سوپرمارکتها بدهی داشتند نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط این نهاد است.

فرمانده سپاه ناحیه مسلم مشهد گفت: کار پرداخت بدهی نیازمندان را با ۳۰۰ میلیون ریال شروع کردیم و با کمک خیران و دیگر دستگاهها بیش از یک میلیارد ریال بدهی نیازمندان به سوپرمارکتها پرداخت شد.
وی افزود: از نهم ربیع الاول امسال و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) نیز با راه اندازی نانوایی سیار روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تا سه هزار قرص نان بین شهروندان توزیع می شود. در این طرح که تا پایان هفته وحدت ادامه دارد ۵۰ هزار قرص نان توزیع خواهد شد.
سرهنگ شریف ادامه داد: تعمیر منزل نیازمندان از دیگر اقدامات انجام شده است که ۲۰۰ واحد مسکونی در این ارتباط شناسایی شده و چهار واحد آن توسط نیروهای جهادی تعمیر گردیده و بقیه نیز انجام می‌شود.  
وی گفت: شناسایی بیکاران و معرفی آنها به کارخانجات و کارگاههای تولیدی از دیگر اقداماتی است که پیگیری کرده ایم. همچنین قرارگاه همیاری زعفران از دو هفته پیش تشکیل شده که در این طرح هزار و ۱۰۰ نفر از مردم منطقه که نیازمند اشتغال هستند شناسایی شده و با آموزش لازم مقداری گل زعفران برای پاک کردن در اختیار آنان قرار می‌گیرد. در این طرح برای پاک کردن هر کیلو گل زعفران ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار ریال پرداخت می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مسلم مشهد افزود: این طرح مدت دو ماه اجرا خواهد شد و زعفرانهایی که از منطقه تربت‌حیدریه و زاوه تهیه می‌شود بعد از بسته بندی یک کیلویی به منظور پاک کردن در اختیار این افراد قرار داده و بعد از دو روز  جمع آوری، خشک و فرآوری شده و برای صادرات یا بازار داخلی و بسته بندی نهایی به مبداء بازگردانده می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: توزیع بسته کمک معیشتی مسلم مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری و در راستای برنامه وزارت نیرو برای اصلاح نظام مالی صنعت برق، شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور موظف شدند بخشی از انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق بورس انرژی تهیه کنند.

بر اساس آخرین آمار و ارقام مرتبط با معاملات شرکت‌های توزیع برق در بورس انرژی، در هفته نخست شروع معاملات برق در این بازار تعداد ۱۷۹ معامله صورت گرفت که ارزش این معاملات ۱,۲۱۱ میلیارد ریال بود. در این هفته که حجم معاملات روزانه برق به یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۲۵۸ مگاوات ساعت رسید، همچنین پایین‌ترین قیمت بازار ۸۵۰ ریال و بالاترین قیمت نیز ۱,۲۰۰ ریال بود.

در معاملات هفته نخست ۳۲ شرکت توزیع برق در معاملات اقدام به خرید برق کردند و در مقابل ۱۰ نیروگاه خصوصی و ۱۸ نیروگاه دولتی نیز اقدام به فروش برق کردند که سهم نیروگاه‌های دولتی ۵۴ درصد و سهم نیروگاه‌های بخش خصوصی نیز ۴۶ درصد بود.

با تزریق ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت هفتگی به حساب وکالتی شرکت‌های توزیع، امکان معاملات به صورت مستمر با هدف اصلاح جریان مالی و ایجاد شفافیت قیمتی و کاهش نقش دولت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6089877 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان