Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@10:44:00 GMT

درگیری با کرونا حداقل تا یکسال آینده

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۱۸۶۵

معاون کل وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه افزایش تعداد فوتی های کرونا نتیجه رفتار کل اجتماع است گفت: باید سبک زندگی و رفتارها را به طور جدی تغییر دهیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

دکتر حریرچی معاون کل وزیر بهداشت با حضور در برنامه چاپ اول شبکه خبر گفت: افزایش تعداد فوتی های کرونا نتیجه رفتار کل اجتماع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: برای کنترل ویروس باید با قاطعیت بیشتر برخورد شود به طوریکه دولت نیز باید آمرانه و حاکمیتی برخورد کند بنابراین اگر اعمال قانون قاطع انجام نشود، موجب صدمات جبران ناپذیر به جامعه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دکتر حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت: از چهارشنبه در 25 مرکز استان و 89 شهرستان محدودیت های جدیدی اعمال می شود.

معاون کل وزیر بهداشت گفت: محدودیت 10 روزه برای 25 مرکز استان که قرار است برای مشاغل گروه سه و چهار از روز چهارشنبه اجرایی شود و به  43 شهرستان موجود 46 شهرستان اضافه شده که در مجموع 89 شهرستان شامل محدودیت های کرونایی می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دکتر حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت: ما با مدل پنیر سوئیسی روبرو هستیم و باید در مقابل فراگیری ویروس کرونا، مانع ایجاد کنیم.

او افزود: به طور کلی رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک، تعطیلی ها و محدودیت ها، کاهش تردد، غربالگری و تست در مراحل اولیه، ایزولاسیون و قرنطینه، بهبود درمان از راههای مقابله با ویروس کزوناست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دکتر حریرچی تاکید کرد: ورود غیرضروری به بیمارستان باید به صفر برسد.

او با بیان اینکه یکی از سیاست های فعلی وزارت بهداشت توسعه درمان سرپایی است گفت: افراد مبتلا ابتدا با سامانه 4030 تماس و بعد از بررسی و توضیحات لازم، اگر نیاز بود به بیمارستان مراجعه کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: حریرچی ، معاون کل وزیر بهداشت ، کرونا ، محدودیت های جدید

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حریرچی معاون کل وزیر بهداشت کرونا محدودیت های جدید کد ویدیو دانلود فیلم اصلی معاون کل وزیر بهداشت دکتر حریرچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرهنگ محمد رضا خارکوهی  فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند در جلسه با طوایف دهمرده و میر شهرستان هیرمند گفت: فرهنگ سازی، افزایش سطح آگاهی جامعه و سوق دادن افراد و اختلافات شخصی به سمت قانون از راهکار‌های پیشگیری از درگیری‌های قومی و قبیله‌ای و طایفه‌ای است و برای رفع این نقیصه استفاده از ظرفیت نهاد‌ها، ریش سفیدان و معتمدان و متنفذان باعث جلوگیری از اتفاقات ناگوار مانند نزاع و درگیری‌های دسته جمعی و طایفه‌ای می‌ شود.
فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند افزود: با عنایت به اینکه درگیری و اختلاف بین اقوام نه تنها مشکل را حل نخواهد کرد بلکه سبب متشنج شدن اوضاع امنیتی جامعه و فرار سرمایه‌ها و عقب ماندگی‌های مختلف می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • صلح با تحقق عدالت در حق فلسطینیان محقق می‌شود
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری