Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:14:40 GMT

تجارت اعضای بدن بیماران کرونایی در ایران صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۲۰۰۲

تجارت اعضای بدن بیماران کرونایی در ایران صحت ندارد

مهدی شادنوش روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وزارت بهداشت به دقت شایعاتی که در زمینه تجارت و خرید و فروش اعضای بدن در فضای مجازی منتشر می شود را رصد می کند، حراست وزارت بهداشت نیز به دقت این شایعات و افرادی را که با بازنشر این مطالب به گسترش آن دامن می زنند، زیر نظر دارد.

وی گفت: بررسی های انجام شده نشان می دهد که این مطالب کذب از خارج از کشور فرستاده شده و هدف این شایعه سازان ایجاد التهاب، تشویش اذهان عمومی و ایجاد نارضایتی در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز پیوند و امور بیماری های وزارت بهداشت افزود: هر گونه پیوند عضو در ایران در شبکه قانونی و تعریف شده رسمی در بیمارستان ها امکانپذیر است و خارج  از آن اساسا انجام هیچ عمل پیوند عضوی امکانپذیر و عملیاتی نیست.

شادنوش ادامه داد: بعضی ها از آرامش ایجاد شده در کشور در حوزه پیوند عضو رضایت ندارد و به پخش و انتشار این شایعات اقدام می کنند، از طرفی هم، چون موضوع ترحم انگیزی است بدخواهانی تمایل دارند از این طریق عواطف مردم را تحریک و ایجاد نارضایتی کنند.

چندی پیش شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر تجارت اعضای بدن بیماران کرونا در تبریز منتشر شد که با دستور دادستان عمومی و انقلاب تبریز، این شایعه پراکنان دستگیر شدند.

برچسب‌ها مهدی شادنوش ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی

مسئولان وزارت صنعت و تجارت طالبان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری دومین جلسه هماهنگی بین‌ الوزارتی کمیته اقتصادی – تجاری، صنعتی – معدنی و نفتی، با نمایندگان جمهوری اسلامی ایران خبر داده‌اند.

قدرت‌الله جمال، معاون وزارت صنعت و تجارت در این نشست گفت: اکنون افغانستان از یک کشور وارداتی به یک کشور صادراتی تبدیل شده است. مانند سایر کشورها صادرات دارد و در بسیاری از تولیدات به خودکفایی رسیده است. 

در ادامه این نشست جهت توسعه تجارت و آوردن سهولت‌های بیشتر در عرصه جلب و جذب سرمایه‌گذاری‌ها، روابط بانکی و رفع چالش‌ها در زمینه ترانزیت و صادرات و ایجاد منطقه آزاد صنعتی میان دوکشور تبادل‌نظر صورت گرفت و نمایندگان ادارات گزارش فعالیت‌های شان را نیز ارائه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا
  • رشد ۷۰ درصدی کشور در تجارت الکترونیک طی سال گذشته
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است