Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:01:42 GMT

دعوت از مردم برای اهدای خون در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۲۰۷۴

دعوت از مردم برای اهدای خون در مازندران

ذوالفقار تقوی امروز درباره وضعیت اهدای خون باتوجه به شرایط قرمز کرونایی در استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد:  باتوجه به وضعیت قرمز کرونایی در استان نیاز انتقال خون نسبت به بقیه سال بیشتر است.

وی افزود: نیاز مراکز درمانی استان مازندران نسبت به سال گذشته به دلیل کرونایی بودن بیشتر شده که لازم است حضور اهداکنندگان به‌صورت مستمر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه اهدای خون یک امر حیاتی برای نجات جان نیازمندان به خون است، اضافه کرد:  با هر اهدای خون می‌توان جان سه نفر را از مرگ نجات داد.

این مسؤول تصریح کرد: شیوع کرونا در استان منجر به کاهش مراجعات داوطلبان اهدای خون و به دنبال آن کاهش ذخایر در همه گروه‌های خونی به‌ویژه A+ و O+ شده است.

تقوی بیان کرد: درخواست ما هم استانی‌هایی که شرایط اهدای خون را دارند دعوت می‌شود با همراه داشتن کارت شناسایی ملی به مراکز انتقال خون در سطح استان مراجعه کرده و در تامین خون مورد نیاز بیماران، انتقال خون استان را یاری کنند. 

 وی در پایان گفت: این روزها امار اهدای خون در برخی از شهرهای استان کاهش یافته که نیاز به همه گروه‌های خونی به‌ویژه گروه‌های خونی به‌ویژه A+و O+ است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل انتقال خون مازندران انتقال خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • زلنسکی: روسیه از سرعت پایین انتقال تسلیحات به ما بهره می‌برد
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء