Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شورای مرکزی تشکل آرمان دانشگاه صنعتی اصفهان نامه‌ای درخصوص پروژه ساخت حوزه علمیه در خیابان حافظ اصفهان خطاب به متولیان این نهاد منتشر کرده است.

در ابتدای این نامه آمده است: وضعیت نابسامان اقتصادی، اختلافات طبقاتی، فقر و فشار اقتصادی حاکم بر مردم، دیگر جای هیچ‌گونه کتمانی ندارد؛ در این شرایط بدیهی‌ترین توقع از مسؤولان، زهد و ساده زیستی آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تشکل آرمان تصریح کرده است: اهمیت ساده زیستی روحانیت موضوعی نیست که پس از گذشت ٤٠ سال از عمر انقلاب نیاز به تأکید داشته باشد و بیانات امام مستضعفین خود به تنهایی برای تمام شدن حجت بر همگان کافی است، موجب تأسف است که طی چند سال گذشته در نقاطی از کشور خبر ساخت حوزه‌های علمیه‌ای به گوش می‌رسد که از اهداف والای انقلاب و اسلام دور گشته و آغشته به فرهنگ اشرافی شده‌اند و تنها نام حوزه علمیه را یدک می‌کشند و در باطن هیچ شباهتی به آن ندارند.

در ادامه نامه آمده است: این بار در اصفهان که از دیرباز مهد پرورش علما و عرفای بزرگی بوده است شاهد ساخت پروژه‌ای عظیم واقع در خیابان حافظ اصفهان، با کاربری حوزه علمیه هستیم و به راستی برای ما، آن هم در این اوضاع نابسامان اقتصادی شوک‌آور بود، پروژه‌ای که شایعه‌ها و شبهات بسیاری در مورد هزینه‌های سرسام آور آن و همچنین محل تأمین این هزینه‌ها وجود دارد.

این تشکل دانشجویی در پایان این نامه چند سؤال خطاب در این نامه مطرح کرده است که مهمترین آن این است که هزینه ساخت این پروژه چطور و از کجا تامین شده است و هزینه تمام شده این بنا با شرح جزییات آن چقدر بوده است.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان حافظ حوزه علمیه اعتراض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین

درحالیکه جنبش دانشجویی آغاز شده از دانشگاه‌های آمریکا به مراکز آموشی فرانسه راه پیدا کرده است، خشونت پلیس ایالات متحده در برخورد با معترضان نیز به نیروهای امنیتی پاریس سرایت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، امروز دوشنبه دانشجویان دانشگاه سوربون فرانسه در تلاش بودند تا چادرهای اعتراض به همان شیوه دانشجویان در آمریکا برپا کنند که با سرکوب و خشونت پلیس مواجه شدند.

 

.

 

چد نفر از دانشجویان فریاد «فلسطین پاینده باد» سر می‌دادند و یک پرچم بزرگ را در دست داشتند. آنها سپس یک تحصن در مقابل ورودی این موسسه آموزش انجام دادند.

سازمان دهندگان این اعتراض‌ها همچنین نسبت به خشونت پلیس فرانسع اعتراض داشتند.

خیزش دانشجویی در آمریکا؛ سرکوب در کشور مدعی دموکراسی

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • دموکراسی بدون روتوش/ پلیس آمریکا زیر تیغ عدالت دانشجویی
  • وجدان بیدار در جامعه بیمار