Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@00:29:06 GMT

میزان مصدومیت ترابی امروز مشخص می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۲۲۹۳

میزان مصدومیت ترابی امروز مشخص می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی ترابی در نیمه نخست دیدار العربی مقابل المرخیه در نیمه نهایی جام حذفی از ناحیه کشاله مصدوم شد که گفته می‌شود امروز (یکشنبه) وضعیت مصدومیت این بازیکن مشخص خواهد شد.

روزنامه الرایه قطر در این خصوص نوشت: هواداران العربی امیدوارند مدت مصدومیت ترابی طولانی نباشد، چرا که او یکی از عناصر مهم و اصلی تیم است که العربی به این بازیکن در مقطع فعلی ادامه بازی‌های لیگ و خصوصا مسابقه فینال جام حذفی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابی در کنار محمدی هم وطن خودش وزن سنگینی در خط حمله به العربی بخشیده است و توان هجومی این تیم را بالا برده‌اند.

الرایه همچنین نوشت: ترابی پیش از بازی هم مصدومیتی از این ناحیه داشته، اما تلاش زیادی کرد که به مسابقه برسد و بتواند به تیمش کمک کند.

256 251

کد خبر 1450039

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهدی ترابی لژیونر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

کد خبر 6089989

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد