Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:28:30 GMT

طرح کاروان ندای خرد در گناوه اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۲۴۱۲

طرح کاروان ندای خرد در گناوه اجرا شد

مدیرعامل انجمن مردم نهاد دوستداران کتاب و مسئول خانه سمن‌ها گناوه روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نخستین مرحله طرح کاروان ندای خرد با همکاری اداره کل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری بوشهر، فرمانداری گناوه و انجمن مهرورزان خلیج فارس این شهرستان بر اساس پروتکل‌های بهداشت اجرایی شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی خرمی افزود: این طرح باهدف بهبود فرهنگ کتابخوانی، افزایش سطح عمومی دانش و پرورش نسلی قدرتمند و مطالبه‌گر که بتواند بر اساس دانسته‌های درست، جامعه ایده‌آل خود را بسازد، برگزار می‌شود.
وی گفت: کتاب به مثابه یک نقشه برای رسیدن به گنج سعادت و فرزانگی است و اگر کسی بخواهد به این درجه برسد، می‌تواند با درنظر گرفتن یک برنامه کتابخوانی ،زندگی فردی و اجتماعی مفید داشته باشد.

مدیرعامل انجمن دوستداران کتاب گناوه اظهارکرد: اگر یک جامعه کتابخوان داشته باشیم، شالوده‌ای محکم و استوار برای آینده جامعه بنا کرده‌ایم.

وی یادآورشد: این طرح مختص به روستا نیست و در شهر هم برنامه‌هایی پیش‌بینی شده‌است.

خدیجه نظری مدیر عامل انجمن جوانه‌های امید بندر گناوه گفت: این برنامه با با تسهیل‌گری عبدالحسین اسفندیاری، رویا و یلدا نظری، فاطمه عباسی، رضوان دشتی و سارا کرمی به شیوه مدرن کتابخوانی کودک با هدف تقویت هوش استدلالی و تفکر نقاد و فعالیت گروهی برگزار شده‌است.

وی افزود: امیدواریم در آینده نزدیک، کودکان بتوانند حلقه‌های کتابخوانی تشکیل دهند و در این راه عاملی انگیزشی برای دیگران باشند.
در پایان برنامه از زحمات و تلاش فاطمه عباسی از فعالان عرصه کتاب و مسئول کتابخانه روستای عباسی و اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستا تقدیر شد.

روستای عباسی از توابع بخش مرکزی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها گناوه کتاب طرح های ترویجی کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گناوه کتاب طرح های ترویجی کتابخوانی گناوه کتاب طرح های ترویجی کتابخوانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کلام‌الله صفری در دیدار با نماینده ولی فقیه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: بیش از ۶۰ عنوان برنامه با رویکرد کلی، مردمی کردن برنامه‌های هفته معلم با نقش‌آفرینی خانواده‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام برای تجلیل از معلم دوران تحصیل برای مردم استان اردبیل انجام شده است، افزود: برنامه‌های هفته معلم امسال با شعار «همه مدیون توایم» برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به نواخته شدن زنگ سپاس معلم ۱۱ اردیبهشت به صورت هماهنگ در تمام مدارس استان ادامه داد: فضاسازی و تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه دستاوردها و یادمان شهدا با موضوع وعده صادق در مدارس، عطر افشانی مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز از جمله برنامه‌های قابل اجرا در هفته معلم است.

صفری بیان کرد: حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط تشکل‌های دانش آموزی، برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان، برپایی اردوهای نیم روزه درون مدرسه ای نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته خواهد بود.

وی در بخش دیگری گزارشی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش ارائه داد و خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات نهایی در راستای تحقق عدالت آموزشی، تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی، برگزاری جشن ها تکلیف دینی و سیاسی، احداث بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام دارالفنون و راه‌اندازی نهضت مدرسه سازی، ارتقای سرانه فضای ورزشی دانش آموزی و اجرای دقیق طرح رتبه بندی از اقدامات این اداره کل بوده است.

کد خبر 6092358

دیگر خبرها

  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه