Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ غلامعلی دهشیری در نشست شورای معاونین دادگستری استان یزد بر استفاده حداکثری از ظرفیت های نوین و تکنولوژی های روز تأکید کرد و بیان داشت: معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری باید بستر استفاده از این ظرفیت ها را برای ارتقاء خدمات قضایی در دوران محدودیت های کرونایی فراهم نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: اگر یک مقام قضایی به لحاظ درگیری یکی از اعضای خانواده به بیماری کرونا باید دوران قرنطینه را بگذارند باید از این سرمایه انسانی به طرق ممکن و با استفاده از تکنولوژی های روز استفاده کرد تا کار مردم روی زمین نماند.
این مقام قضایی، حفظ سلامت نیروی انسانی را به عنوان سرمایه های اصلی دستگاه مهم و ضروری برشمرد و اظهار داشت: گرچه معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی به لحاظ تهیه ماسک و مواد ضد عفونی تلاش زیادی را انجام می دهد و در اکثر روزها پس از اتمام ساعت کار اداری به ضد عفونی و گندزدایی تمامی محیط های اداری همت می گمارد، اما وضعیت شیوع بیماری در استان رو به وخامت است و این نیازمند مراقبت بیشتر و رعایت فاصله گذاری، دوری از تجمعات و رعایت بیش از پیش بهداشت فردی است.
وی بار دیگر بر دقت بر آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های واصله از قوه قضاییه تأکید کرد و ابراز داشت: هر معاونت موظف است بر حسب بخشنامه ها، دستورالعمل ها و آیین نامه های واصله از حوزه ستاد قوه، وظایف و اقدامات اجرایی صورت گرفته را به صورت دقیق و مستند ثبت نماید تا سیاست ها و منویات ریاست قوه قضاییه به صورت دقیق و منظم در استان اجرا گردد.

کد خبر 1450005

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی گفت: در راستای دستور وزیر بهداشت و با توجه به ماموریت مهم و جدید جوانی جمعیت (دستیابی به نرخ باروری ۲.۵) تقویت ساختار تشکیلاتی متناظر مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور امری ضروری بود که پس از بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته توسط معاونت‌های توسعه و بهداشت به جمع بندی نهایی رسید و ابلاغ شد.

وی بیان داشت: از جمله مواردی که در ساختار جدید به آن توجه ویژه شده است موضوع بازنگری گروه‌های سنی بود که با توجه به این اقدام و تقویت ساختاری صورت گرفته انتظار می‌رود شاهد رشد و شکوفایی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور باشیم.

مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت پیش از این با عنوان دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس در معاونت بهداشت وزارت بهداشت فعالیت داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت