Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ ستاد “کیقباد مصطفایی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با تعامل مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین انجام ایست و بازرسی در محور “شیراز به گچساران” به یک دستگاه خودروی پراید مظنون و آن را نیز متوقف کردند.
مصطفایی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۷۲ کیلوگرم شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه این محموله از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، گفت: در این رابطه ۴ سوداگر مرگ دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان با تاکید بر تشدید برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

46

کد خبر 1450019

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حجاج این اقلام را به فرودگاه نبرند

سرهنگ اسماعیل کشمیری فرمانده پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تاکید کرد: خواهش می کنم زوار خانه خدا مواد مخدر سنتی یا صنعتی همراه نداشته باشند.

دریافت 7 MB

به گزارش مشرق، سرهنگ اسماعیل کشمیری فرمانده پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تاکید کرد: طبق ماده ۱۷ قانون مبارزه با مواد مخدر، در صورت کشف مواد مخدر از زائر، آن فرد در مرحله اول یک تا ۵ سال و در مرحله دوم ۵ تا ۱۵ سال ممنوع‌الخروج خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درمان اعتیاد باید اجتماع محور باشد
  • کدام استان‌ها بیشترین شهدای مبارزه با مواد مخدر را دارند؟
  • فیلم/ حجاج این اقلام را به فرودگاه نبرند
  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی