Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:39:54 GMT

هتک حرمت پیامبر (ص) سناریویی برای اسلام‌ستیزی است

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۲۵۷۱

هتک حرمت پیامبر (ص) سناریویی برای اسلام‌ستیزی است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، حجت الاسلام حسین علیی در واکنش به اهانت اخیر فرانسه به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اعظم (ص) با محکوم کردن این اقدام اظهار کرد: اهانت صورت گرفته به برترین شخصیت جهان هستی، در نشریه شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور قبیح و حمایت مکرون رئیس جمهور پست فرانسه غیر قابل قبول و گناه نابخشودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این دشمنی‌ها و هتک حرمت به پیامبر عظم الشان (ص) سابقه دیرینه دارد، گفت: توهین به پیامبر گرامی (ص) اولین بار نیست و یک جریان است به طوری که در گذشته و در سال ۲۰۰۵ در کشور فنلاند و دانمارک شاهد بودیم و اخیراً هم که در نشریه شارلی توهین صورت گرفت و عدم واکنش مسلمانان موجب شد تا مکرون این مرد پست و رذل جرأت پیدا کند و به پیامبر (ص) توهین کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه هتک حرمت پیامبر (ص) سناریویی برای اسلام‌ستیزی است، افزود: توهین به آخرین پیامبر الهی (ص) توهین به دین خاتم، اصیل و دین حق و کلام اسلام است.

وی ادامه داد: ما به همه انبیای الهی ایمان داریم و همه انبیای الهی به پیامبر (ص) ایمان دارند و چون این دین خاتم است و قرار است در آینده جهان را زیر حاکمیت خود قرار دهد و آخرین ذخیره الهی ظهور خواهد کرد و جهان را پر از عدل و داد و تحت حاکمیت اسلام قرار خواهد داد و منافع تمام استکبار را دفع و استکبار را ریشه‌کن و محو و نابود کند بنابراین دست به همچین اقدامات وقیحانه‌ای می‌زنند.

علیی با رد اظهار برخی بزرگان که توهین به پیامبر (ص) را به دلیل جهل و نادانی می‌دانند و می‌گویند تاریخ را خوب نخوانده‌اند، تاکید کرد: افرادی که توهین به پیامبر (ص) را در دستور کار خود قرار داده‌اند تاریخ را خوب خوانده و نسبت به همه چیز آگاهی دارند و اسلام را بهتر از ما می‌شناسند و این توهین‌ها از روی علم است نه جهل و نادانی.

وی با بیان اینکه توهین به پیامبر عظیم الشان (ص) کاملاً جریان‌سازی شده، هدفمند و عالمانه است، عنوان کرد: افرادی که به پیامبر (ص) توهین می‌کنند خوب می‌دانند که پیامبر (ص) به عنوان آورنده دین خاتم است و روزی دنیا تحت حکومت اسلام قرار خواهد گرفت و ذخیره الهی محقق خواهد شد بنابراین چاره‌ای جز تخریب بنیانگذار دین ندارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: این اقدام را محکوم و شدیدترین عذاب الهی را برای این افراد خواستاریم.

کد خبر 5061024

منبع: مهر

کلیدواژه: پیامبر اکرم ص توهین به پیامبر سپاه انصارالحسین همدان ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی هفته وحدت پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل توهین به پیامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوید فردایی آکنده از ظلم ستیزی از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین اقدام حاکمان آمریکای جنایتکار و شرکای خبیث‌اش را به شدت محکوم کرده و حمایت قاطع و سلام خود را از جنبش‌های بیدار دانشجویی استان قزوین به همسنگران و دانشجویان بیدار جهان اعلام می‌دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین در بیانیه‌ای اقدام حاکمان آمریکای جنایتکار و شرکای خبیث اش را به شدت محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ/ و اگر مؤمنید، سستى مکنید و غمگین مشوید، که شما برترید»
(سوره مبارکه آل عمران/ آیه ۱۳۹)

Do not weaken or grieve: you shall have the upper hand, should you be faithful

بار دیگر حاکمان کشور‌های غربی خوی وحشی گری خود را به نمایش گذاشتند؛ روز‌های گذشته جامعه جهانی شاهد تبلور بلوغ و انسانیت جنبش‌های دانشجویی ایالات مختلف آمریکا در محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از ملت همیشه قهرمان فلسطین است.

شکل‌گیری، تثبیت و استمرار این جنبش دانشگاهی و بشردوستانه، خواب راحت را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده و علاوه بر آن، فردایی آکنده از آگاهی و ظلم ستیزی را در فضای دانشگاهی و علمی غرب نوید می‌دهد.

اما خوی وحشی گری حاکمان کشور‌های غربی، به خصوص آمریکای جنایتکار این اقدام شجاعانه و انسان دوستانه جنبش‌های بیدار دانشجویی را به وحشی‌ترین حالت ممکن سرکوب کرد.

با صراحت می‌گوییم، دستگیری و سرکوب دانشجویان آمریکایی گواهی بر ادعای کذب آزادی بیان و احترام به جایگاه دانشجو و دانشگاه است. اثرات منفی و اهانت به دانشجو و حریم مقدس دانشگاه توسط آمریکای مدعی حقوق بشر و آزادی بیان گریبان او و رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت.

ما دانشجویان استان قزوین اعلام می‌داریم؛ در راستای خیزش سراسری جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا از هرگونه حمایت دریغ نکرده و خود را در کنار شما مبارزانِ بیدار بر علیه ظلم و ستم رژیم جنایتکار صهیونیستی در غزه می‌دانیم، زیرا شما را در کانونی‌ترین نقطه مبارزه بر علیه رژیم غاصب می‌دانیم که مانند همه مجاهدان جان برکف در صف اول جهاد حضور یافته اید.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین این اقدام حاکمان آمریکای جنایتکار و شرکای خبیث اش را به شدت محکوم کرده و حمایت قاطع و سلام خود را از جنبش‌های بیدار دانشجویی استان قزوین به همسنگران و دانشجویان بیدار جهان اعلام می‌دارد.

وَ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ (سوره مبارکه حج، آیه ۴۰)

دیگر خبرها

  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • نوید فردایی آکنده از ظلم ستیزی از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد