Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس: گفت: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان فارس تا کنون به صورت جهادی و شبانه روزی در زمینه‌های مختلف در کنار مردم بوده اند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ پاسدار اسماعیل قزل سفلی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس: گفت: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان فارس تا کنون به صورت جهادی و شبانه روزی در زمینه‌های مختلف در کنار مردم بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: 850 گروه جهادی بسیج در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت کمک به مردم، قطع زنجیره شیوع کرونا و کمک به بیماران کرونایی و کادر درمان وارد میدان شده اند.

قزل سفلی بیان کرد: بخشی از گروه‌های تخصصی جهادی بسیج با اجرای طرح «همیار سلامت» جهت کمک به کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز کرونایی به این قشر زحمت کش و خط مقدم مقابله با کرونا شتافته اند.

وی اضافه کرد: گروه‌های جهای برای اجرای طرح "همیار سلامت" سازماندهی، آموزش و بکارگیری می‌شوند؛ این سازماندهی‌ها در سه دسته دارای تخصص، تحصیلات مرتبط و تحصیلات غیر مرتبط جهت امور پشتیبانی، سازماندهی و به کمک مدافعان سلامت می‌شتابند و برخی جهادگران نیز در تعامل با بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با گذراندن دوره‌های آموزشی فشرده به بیمارستان‌های کرونایی در سطح استان فارس به کمک کادر درمان اضافه می‌شوند.

قزل سفلی اشاره کرد: آموزش و تبلیغ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم، شناسایی افراد آسیب پذیر از کرونا در محلات همانند افراد مسن و بیماران دارای زمینه آسیب پذیری از کرونا و تهیه مایحتاج و ملزومات روزانه آن‌ها از جمله اقدامات گروه‌های جهادی محله محور در دور جدید فعالیت‌های این گروه‌ها در سراسر استان فارس است که مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس به آن اشاره کرد.   وی گفت: ادامه نهضت کمک‌های مومنانه، برپایی کمپ‌های تبلیغی، ترویجی، آموزشی در سطح محله‌ها و شهرها؛ خدمت رسانی به بیمارستان‌های دارای بیماران کرونایی (از قبیل آب میوه و...)؛ تبلیغ و ترویج پویش‌های من ماسک می‌زنم در فضای حقیقی و مجازی؛ تغسیل و تدفین بیماران متوفای کرونایی؛ کمک به تهیه جهیزیه‌ها در جهت تسهیل ازدواج آسان؛ کمک به اشتغال افراد بیکار شده از کرونا؛ نذر خون؛ تسفیه حساب دفتری نیازمندان در محلات محروم؛ توزیع دارو‌های گیاهی در بین بیماران کرونایی و تشکیل پویش گرمای محبت برای تهیه لوازم گرمایشی (بخاری) جهت نیازمندان از جمله اقدامات گرو‌های جهادی در سراسر استان فارس است.

قزل سفلی بیان کرد: تولید ماسک و مواد ضد عفونی، ضدعفونی هدفمند برخی اماکن عمومی و پر تردد در سطح استان فارس نیز که توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی از ابتدای کرونا در استان فارس آغاز شده است که با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت هدفمند و با تشدید عملیات‌های جهادی ادامه پیدا می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: همیار سلامت گروه جهادی ماسک مواد ضدعفونی گروه های جهادی استان فارس بسیج سازندگی جهادی بسیج قزل سفلی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ شرکت ۵۰ گروه جهادی خوزستان در طرح عهد خدمت موجب شد این استان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.
طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد. در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
در این گروه‌های جهادی خوزستان، هزار و ۱۹۲ دانشجو حضور داشتند که از نظر تعداد پس از استان تهران رتبه دوم را کسب کردند. خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفت. توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها بود.

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد