Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@07:29:00 GMT

درد قفسه سینه

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۲۷۹۴

درد قفسه سینه

دکترمحبوبه بیضایی سرپرست سرویس داخلی درمانگاه پگاه در گفتگو با صدای ایران درباره درد قفسه سینه گفت:به طور شایع بسیاری از بیماران به علت درد قفسه سینه به پزشک مراجعه می‌کنند، ولی تمام مواردی که دارند، مربوط به علل حاد و خطرناک نیستند.
وی افزود: اول راجع به ناراحتی‌های قفسه سینه و منشأ آن و از عواقب سوء آن چگونه می‌شود جلوگیری کرد، صحبت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پزشک کلینیک پگاه گفت:درد‌های قلبی معمولاً به صورت درد‌های فشارنده با احساس سنگینی که بیمار با کف دست روی سینه نشان می‌دهد و با فعالیت شروع می‌شوند و با استراحت کاهش پیدا می‌کند، هستند.
دکتر محبوبه بیضایی خاطر نشان کرد: درد‌هایی که به آهستگی شروع می‌شوند، بالا می‌روند و با استراحت کاهش پیدا می‌کنند به تیپ درد‌های قبلی می‌خورد، ولی اگر یک درد ناگهانی و یک‌مرتبه شروع می‌شود احتمالش کم است که به خاطر خون رسانی کم قلب و خطر سکته قلبی باشد.
وی گفت: معمولاً درد‌های قلبی بین ۲ تا ۳ دقیقه طول می‌کشد اگر دردی زیر ۲ دقیقه طول بکشد معمولاً درد قلبی نیست، ولی اگر سکته قلبی اتفاق افتاده باشد این درد می‌تواند طولانی باشد. درد‌های قلبی از ناف به بالا تا فک تحتانی هرجایی می‌توانند خودشان را نشان دهند، اما در آن شرایط درد، خوردن، آشامیدن، استرس، فعالیت کردن، می‌تواند درد‌های قلبی را برانگیخته کند و رفع این‌ها می‌تواند درد قلبی را کاهش دهد.
ویدئو گفتگوی صدای ایران با دکتر محبوبه بیضایی سرپرست سرویس داخلی در مانگاه پگاه را در ادامه ببینید:

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران درد قفسه سینه کرونا ویروس درد های قلبی قفسه سینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در اولین جلسه شورای ورزش و جوانان، گفت: با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی پرس‌سینه کشور فراهم شده و از همه ظرفیت‌های شهرستان برای میزبانی شایسته استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات از ۲۲ اردیبهشت‌ماه جاری با حضور قهرمانان‌ملی شروع شده و تدارکات لازم برای اسکان، جابه‌جایی و پذیرایی پیش‌بینی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: همچنین برگزاری مسابقات لیگ‌برتر نوجوانان کشور از روز ۱۶ اردیبهشت‌ماه به میزبانی این شهرستان واگذار شده و برنامه‌ریزی لازم برای این رویداد ورزشی نیز انجام گرفته است.

عباسی در خصوص نرخ‌گذاری سالن‌های ورزشی در ادامه گفت: قیمت‌گذاری فضا‌های ورزشی مصوب شده و در اختیار مالکان قرار گرفته و از طرفی وقت‌هایی برای هیات ورزشی نوجوانان و جوانان و افراد بی بضاعت پیش‌بینی شده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۱۰ هزار بیمه شده ورزشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تشخیص زودهنگام سرطان سینه این بار با طراحی یک حسگر
  • دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
  • ویدیو/ تشخیص نارسایی قلبی توسط هوش مصنوعی با اسکن پا
  • تفال به حافظ جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت....
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • کنترل استرس و روش‌های خاص طب سنتی برای آن
  • درد قفسه سینه نشانه چه بیماری است؟
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز