Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان همدان گفت :برنامه های گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر هم‌زمان با میلاد حضرت رسول اکرم در استان های سراسر کشور اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ علی سنجربیگی با اشاره به برنامه های پیشنهادی سالروز تاسیس سازمان جوانان این جمعیت،  خاطرنشان کرد؛ عناوین برنامه های مصوب کمیته ستاد گرامیداشت هفتاد و سومین سالروز تاسیس سازمان جوانان به استان اعلام شده  و همزمان با میلاد مبارک حضرت رسول اکرم ص به اجرا در می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر این مطلب که با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده کلیه برنامه ها با رعایت پروتکل های ابلاغی ستاد ملی کرونا و بهره‌گیری از ظرفیت کلیه کانونها و خانه‌های هلال اجرا می‌شود گفت: برنامه های سالروز تاسیس سازمان جوانان از فضاسازی مجازی جهت عضو گیری جوانان علاقه مند به فعالیت های بشردوستانه شروع می شود و با هماهنگی و حضور در برنامه‌های تلویزیونی ورادیویی،  برگزاری نشست خبری جهت معرفی سازمان جوانان ادامه می‌یابد.

​مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، افزود: برگزاری جشن میلاد حضرت محمد مصطفی و مولودی خوانی به صورت مجازی و راه اندازی پویش،( من محمد را دوست دارم چون . . .)از دیگر برنامه های این جمعیت می باشد.

وی برگزاری مسابقه عکاسی، تهیه کلیپ و پوستر از طرح آمران سلامت را از دیگر برنامه های مد نظر ذکر نمود وگفت دیدار با خانواده محترم شهدا، مدیران و مسئولین ارشد استانی و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های اجرایی سازمان جوانان می باشد.

سنجربیگی با اشاره به اینکه سایر برنامه‌های اجرایی این سازمان به صورت ابتکاری می باشد خاطرنشان کرد ارسال پیام تبریک به روش ها و زبانهای مختلف و اجرای برنامه در قالب برنامه‌های مناسبتی با پیشنهادهای ابتکاری جوانان انجام خواهد گرفت.

لازم به ذکر است برنامه های گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان جوانان در روز میلاد حضرت رسول اکرم ص شروع وتا یک هفته ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان سازمان جوانان هلال احمر سالروز تاسیس سازمان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود