Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@19:21:26 GMT

با «هُپ» رویاهاتو بساز!

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۲۹۴۴

با «هُپ» رویاهاتو بساز!

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، «هپ» اپلیکیشن کانون جوانه‌های بانک ملی ایران است که بخش‌های مختلفی نظیر مدرسه اقتصاد، مدرسه هوش مصنوعی، مدرسه کسب و کار، مدرسه مشاوره تحصیلی، کتابخانه دیجیتال، همیار پلیس، بازی، فیلم و کارتون، داستان صوتی و آهنگ، بله، اخبار و ... را در دسترس کودکان و نوجوانان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اپلیکیشن پیش از این در سایت‌های بانک ملی ایران و کانون جوانه‌ها در دسترس مخاطبان قرار داشت، اما اکنون در کافه بازار و مایکت نیز بارگذاری شده و قابل نصب و به روزرسانی است.

اپلیکیشن آموزشی-تفریحی «هپ» در سال ۹۸ توسط کانون جوانه‌های بانک ملی ایران رونمایی و برای کودکان و نوجوانان تا ۱۸ سال طراحی شده است و در کنار تفریح و سرگرمی، هوش پولساز آنان را تقویت کرده و سواد مالی شان را افزایش می‌دهد.

واژه «هپ» مخفف «هوش پول ساز» است؛ این عبارت در لاتین به معنای «امید و آرزو» است و از سوی دیگر کلمه‌ای آشنا از یک بازی نوستالژیک و قدیمی است.

علاقمندان به اخبار و اطلاعات بیشتر می‌توانند کانون جوانه‌های بانک ملی ایران را در شبکه‌های اجتماعی (آپارات و پیام رسان بله) به آدرس @kidsbankmelli دنبال کنند و علاوه بر بازی و سرگرمی از مطالب مفید و متنوع آن نیز بهره‌مند شوند. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار بانک ملی بانک ملی انتخابات 1400 انتخابات آمریکا مهاجرت ویروس کرونا در ایران بانک ملی ایران کانون جوانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران

به گزارش همشهری آنلاین، محسن کریمی گفت: در مذاکرات حاشیۀ اجلاس بانک توسعۀ اسلامی، اتفاقات خوبی در خصوص آزادسازی منابع مسدودشدۀ ما در برخی کشورها رخ داد که در آینده خبررسانی خواهد شد.

کد خبر 848177 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه تحریم بانک مرکزی ارز - بازار جهانی

دیگر خبرها

  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • نگرانی از هجوم گردوغبار به ۴ استان