Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد عرب‌اول روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای سال ۱۳۹۹ در بخش اقتصاد مقاومتی بر اساس ابلاغیه ای که به استان داشتیم، ۴۴ پروژه مصوب شده که از این تعداد ۱۷ پروژه از محل منابع استانی تامین اعتبار و به صورت استانی مبادله موافقت نامه می شود.
وی با بیان این که اعتبار بقیه طرح ها به صورت متمرکز و ملی تامین می شود، افزود: برای ۱۷ پروژه استانی ۱۲۶ میلیارد تومان تامین اعتبار شده که تا کنون ۳۸ میلیارد تومان یعنی ۲۶ درصد تخصیص یافته که امیدواریم تا پایان سال تخصیص کامل شود و این پروژه ها را در بخش اقتصاد مقاومتی به سرانجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان با اشاره به پروژه های جهش تولید بیان کرد: در این راستا ۳۷ پروژه برای استان مصوب شده و بر اساس تفاهمنامه امضا شده با سازمان برنامه و بودجه کشور یکهزار و ۹۳ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه ها در نظر گرفته شده که ۳۴۸ میلیارد تومان مربوط به اعتبارات ‌ملی، ۲۷۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، ۴۰۱ میلیارد تومان بودجه شرکت‌های دولتی، ۳۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش و ۳۷ میلیارد تومان هم آورده بخش خصوصی است.
وی ابراز امیدواری کرد که ۳۷ پروژه یادشده براساس میزان تعهد داده شده در سال ۹۹ به سرانجام برسد تا رسالت اصلی تعریف شده در جهت جهش تولید برای استان شکل گیرد. 
دکتر عرب‌اول گفت: خوشبختانه منابعی که برای استان در نظر گرفته شده صرفاً با نگاه ردیف استانی نیست، برخی پروژه ها از ردیف های مختلف تامین اعتبار می شود که این پروژه ها از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، ردیف سواحل مکران و زیرساخت های توسعه روستایی و سایر ردیف‌های که به مرور به استان ابلاغ خواهد شد تا پایان سال تأمین اعتبار و رقمی که تعهد استان است مرتفع می شود.
وی خاطرنشان کرد: مبنای تأمین اعتبار پروژه ها خروجی مطالعات آمایش استان است که بر این اساس حوزه راه تقریباً اعتبارات چشمگیری داشته، منابع آب در حوزه جهش و اقتصاد مقاومتی در رده دوم قرار دارد و سومین حوزه که بالاترین تعداد پروژه را دارد، بخش کشاورزی و شیلات است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سازمان برنامه و بودجه اقتصاد مقاومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سازمان برنامه و بودجه اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان سازمان برنامه و بودجه اقتصاد مقاومتی اخبار کنکور اقتصاد مقاومتی میلیارد تومان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر