Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرونا این بلای نازل شده با تمام مشکلاتی که برای بشر ایجاد کرد و تلفاتی که داشت، باعث شد تا ما شیوه جدیدی از زندگی را تجربه کنیم. شیوه ای که در ابتدا برای بسیاری سخت بود اما به مرور تلاش کردیم با آن کنار بیاییم. این روزها تا جای ممکن سعی میکنیم از خانه خارج نشویم و ارتباطات خودمان را بسیار کمتر از گذشته کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این میان باید خوشحال باشیم که پیشرفت تکنولوژی و فروشگاه های آنلاین به حدی بوده که کمک حال ما باشد و در قسمت تامین مایحتاج نیاز به خارج شدن از منزل را کاهش دهد. البته که هنوز عده ای اعتقاد دارند خرید باید به صورت حضوری و با رفتن به مراکز شلوغ فروشگاهی باشد. اما فروشگاه های آنلاین در حال حاضر به حدی پیشرفت کرده اند که تقریبا تمامی مایحتاج خانه اعم از خوراک و پوشاک و لوازم منزل را به راحتی در اختیار شما قرار دهند و بعد از خرید برای شما ارسال کنند بدون آنکه نیاز باشد خطر قدم زدن در شلوغی فروشگاه ها و مغازه ها را به جان بخرید.

در کنار بحث فاصله گذاری اجتماعی که با استفاده از فروشگاه های آنلاین بهتر انجام می شود، نکته دیگر امکان مقایسه قیمت ها در خرید آنلاین است. می توانید چندین فروشگاه را ببینید و از فروشگاهی که بهترین قیمت را دارد خرید کنید در حالی که در خرید حضوری فقط از نزدیک ترین مغازه خرید می کنید بدون آنکه بدانید قیمت ارائه شده توسط فروشنده مقرون به صرفه است یا خیر.

خوشبختانه فروشگاه های آنلاین کشور ما هم در دوران کرونا رشد چشمگیری داشتند و این نکته مثبتی برای اقتصاد ایران به شمار می رود. . فروشگاه های آنلاین در دسته بندی های محصولات سوپرمارکتی، محصولات دیجیتال، لوازم خانگی، مد و لباس، آرایشی بهداشتی، اسباب بازی، لوازم ورزشی، کتاب و لوازم التحریر، لوازم خودرو و ابزارآلات و غیره در حال حاضر به شما خدمت ارائه می کنند.

فروشگاه اینترنتی شیریک یکی از فروشگاه های آنلاینی است که علاوه بر فعالیت در تمامی این دسته بندی ها، با توجه به مدل کسب و کار خود که فروش مستقیم از تولیدکنندگان و واردکنندگان است، بهترین قیمت ممکن در بازار فروش آنلاین و آفلاین را در اختیار شما قرار می دهد. در این روزها که مشکلات اقتصادی بیش از پیش بر مردم فشار وارد می کند، وجود چنین فروشگاه هایی که به وضع معیشتی مردم توجه می کنند ارزشمند است.

به امید روزی که هم کرونا و هم مشکلات اقتصادی را شکست دهیم و وضعیت معیشتی بهتر در کنار سلامتی برای همه مردم ایران فراهم باشد.

منبع: الف

کلیدواژه: فروشگاه های آنلاین فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی

ایسنا/هرمزگان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان از اختصاص مبلغ ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان امروز (دهم اردیبهشت ماه)؛ احمد سالاری جائینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: بر اساس وظایف ذاتی کمیته امداد، یکی از برنامه‌های حمایتی این نهاد، پرداخت کمک‌ هزینه خرید لوازم ضروری زندگی به خانواده‌های تحت حمایت است و در همین راستا کمیته امداد استان هرمزگان در سال ۱۴۰۲، ضمن انجام شناسایی اولیه و اجرای برنامه نیازسنجی از خانواده‌های تحت حمایت و واجد شرایط ، اقدام به تخصیص و پرداخت کمک‌ هزینه به خانواده‌های ایتام و نیازمندان تحت حمایت این نهاد به منظور تأمین و خرید تعداد ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی برای این عزیزان کرده است.

سالاری جائینی گفت: اعتبار اختصاص‌ یافته جهت تأمین لوازم ضروری نیازمندان در سال ۱۴۰۲ ، در مجموع ۴۸ میلیارد و  ۷۰۶ میلیون تومان بوده که از این میزان اعتبار مبلغ ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و مبلغ ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان آن نیز از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین سخاوتمند و معزز تأمین شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این اعتبارات به منظور خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.‌

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان قرار دارند؛ افزود: با نیازسنجی دقیق و صحیح در کنار هم افزایی منابع دولتی و کمک‌های خیرین می‌توانیم در عرصه‌های مختلف، با خدمت رسانی هدفمند و زماندار به نیازمندان و محرومین، گام‌های مؤثرتری در راستای حل مسائل و مشکلات اساسی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد برداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران