Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@08:43:33 GMT

تاکید مجدد بر تعطیلی دو هفته ای تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۳۳۶۸

تاکید مجدد بر تعطیلی دو هفته ای تهران

رئیس شورای شهر تهران درباره وضعیت پاندمی کرونا در تهران هشدار داد و گفت: اگر تعطیلی حداقل دو هفته ای تهران و کلانشهرها انجام نگیرد باید منتظر عواقب بدی باشیم.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در شروع جلسه دویست و چهل و ششم علنی شورای شهر تهران با تبریک ایام مبارک ولادت خاتم الانبیا، محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت پرداخت و گفت: رسول اکرم، برترین خلقت خداوند در جهان و مصداق کامل انسان کامل و جانشین خداوند در هستی است، قرآن اخلاق پیامبر را یکی از برجسته ترین خصوصیات و ویژگی های ایشان می داند، اخلاقی که در سعه صدر و تحمل بی نظیر سختی ها، تندی ها و ناملایمات در راه ماموریت عظیم رسالت تجلی یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص)، با این اخلاق نیکو و مکارم اخلاقی توانست ماموریت بزرگ رسالت را به نتیجه برساند و در سخت ترین سرزمین ها و خشن ترین مردمان، دین مهربانی، مدارا و نیکوکاری را ترویج کنند. رسول خدا، پاسخ بدی را با نیکی، اهانت را با احترام، دشنام را با سلام، زشتی را با زیبایی و خشونت را با مهربانی می داد و با این سیره بزرگترین دشمنانش راهی جز گرویدن به اسلام نیافتند.اظهار داشت: متاسفانه در ایام ولادت این یگانه تاریخ بشریت، شاهد دو پدیده زشت هستیم: نخست توهین به مقدسات و اعتقادات یک و نیم میلیارد مسلمان که از سوی برخی جریانات مشکوک با حمایت های دولتی در غرب، که به نام آزادی بیان، حریم اعتقادات امت بزرگ اسلام را نقض می کنند.

بیشتر بخوانید:

گلایه محسن هاشمی از بی‌توجهی دولت به تعطیلی تهران

هاشمی افزود: بدیهی است که آزار و رنجاندن صدها میلیون مسلمان و تحریک عواطف و احساسات پاک دینی آنان، هرچه باشد آزادی بیان نیست، آزادی بیان در بستر گفتگو و عقلانیت و احترام به یکدیگر مفهوم پیدا می کند نه اهانت و تحریک و تحقیر دیگر انسانها.

رئیس شورای شهر تهران، دومین پدیده زشت، رفتار خشونت آمیز گروهی از متحجران به نام اسلام و دامن زدن به اسلام هراسی دانست.

وی در ادامه این سخنرانی در خصوص وضعیت پاندمی کرونا در تهران هشدار داد و یادآور شد: تعطیلی حداقل دو هفته‌ای تهران و کلانشهرها را باید انجام دهیم وگرنه باید منتظر عواقب بدی باشیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ محسن هاشمی جنگ تحمیلی شورای شهر تهران ویروس کرونا اسلام هراسی اخبار داغ شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است

در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا "کنستانتینو چیونگا" معاون رئیس جمهور زیمبابوه با رئیس جمهور دیدار کرد.

سید ابراهیم رئیسی نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا را نگاهی راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی دانست و با اشاره به روابط بسیار خوب ایران و زیمبابوه، بر عزم مسئولان عالی دو کشور برای گسترش و ارتقای سطح همکاری‌ها تاکید کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشور‌های آفریقایی، شرکت در این اجلاس و بازدید از نمایشگاه اکسپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی هر چه بهتر و بیشتر مسئولان قاره آفریقا با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف دانست و بر آمادگی ایران برای تبادل این ظرفیت‌ها تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه نیز در این دیدار با اشاره به سابقه دیرینه و دوستانه روابط دو کشور به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار گسترش تعاملات و همکاری‌های تجاری و اقتصادی بیشتر با ایران بر پایه این روابط نزدیک و قدیمی شد.

کنستانتینو چیونگا ضمن تشکر از برگزاری موفق اجلاس بین‌اللملی ایران و آفریقا، سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال کشور‌های آفریقایی را اصولی و اطمینان‌بخش عنوان و بر آمادگی کشورش برای توسعه همکاری‌ها با ایران تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه با اشاره به عزم مسؤلان این کشور برای اجرای توافقات صورت گرفته با ایران در سفر سال گذشته دکتر رئیسی به این کشور، از اجرایی شدن بخشی از این توافقات خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود