Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ وزارت ورزش و جوانان روز پنجشنبه جعفر سمیعی مدیرکل حراست این وزارتخانه را که هیچ سابقه فوتبالی نداشت به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب کرد که با واکنش‌های مختلفی مواجه شد.

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در این مورد گفت: اعتراضاتی که در این چند روز در مورد انتخاب مدیرکل حراست وزارت ورزش برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس شد برای من جالب بود که اعلام کرده می‌خواهد فساد را در این باشگاه از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اظهار نظر ایشان اول تایید و اقرار کرده که در این باشگاه فساد وجود دارد.

وی ادامه داد: دومین نکته این است که با این اظهار نظر این سوال مطرح می‌شود که ایشان که قبلاً مدیرکل حراست این وزارتخانه بوده و باشگاه یک جز از این وزارت بوده و زیر نظر وزارت ورزش بوده است، پرسش این است که در این چند سال چه عملی انجام داده و چه نظارتی داشته است چرا که وظیفه مبارزه با فساد بر عهده حراست آن دستگاه است.

بیشتر بخوانید: استقلال و پرسپولیس در حال غرق شدن زیر بار مشکلات

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما با اینکه ایشان حراستی باشد مشکلی نداریم چرا که قبلاً هم مدیرانی بودند که حراستی بودند اما اینها در باشگاه‌های کوچک‌تر کار می‌کردند و تجربه اندوزی می‌کردند و بعد می‌آمدند در باشگاه پرسپولیس نه اینکه یهویی وارد مدیرعاملی این باشگاه شوند.

وی در مورد انتخاب مدیرعامل برای باشگاه استقلال گفت: بر اساس تعهدی که وزارت ورزش داده است باید تا دو تا سه هفته آینده مدیرعامل این باشگاه انتخاب شود که تاکید می‌کنم باید مدیری اقتصادی - ورزشی باشد که ما شاهد این اتفاقات حاشیه‌ای باشگاه پرسپولیس نباشیم.

قاضی زاده هاشمی که با برنامه تهران بیست تلویزیون صحبت می‌کرد در مورد حضور آقازاده‌های ورزشی گفت: این را بعداً صحبت خواهیم کرد.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مدیرعامل پرسپولیس باشگاه استقلال ویلموتس باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: از ابتدای امسال با اتمام بهره برداری آزمایشی از این تصفیه خانه آب ، بهره برداری عملیاتی از آن شروع شده است. 
 
او افزود: ظرفیت کلی این تصفیه خانه ۲۱ هزار متر مکعب در شبانه روز است که در حال حاضر امکان تصفیه ۱۴ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز فراهم شده است. 
 
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه توسعه شبکه و ساخت تصفیه خانه شهر میبد و بهره برداری از آن بر عهده شرکت پترو فرایند کرخه به عنوان سرمایه گذار خصوصی است، ادامه داد: با بازچرخانی پساب تصفیه شده و استفاده آن در بخش‌هایی از قبیل صنعت می‌توان میزان برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی را کاهش داد. 
 
شایان ذکر است در شهر میبد بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب اجرا و بیش از هشت هزار انشعاب فاضلاب نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • ورزش‌های زورخانه‌ای یک سرمایه است
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود