Web Analytics Made Easy - Statcounter

‎به گزارش خبرنگار مهر، علی اعطا روز یکشنبه در دویست و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران خطاب به محسن هاشمی رئیس این شورا تذکر داد و گفت: به دلیل وضعیت کرونا قاعده‌ای را در خصوص حضور خبرنگاران در صحن شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر منع حضور در صحن در دوران کرونا تنظیم شد و طی دو روز گذشته این قاعده با مخالفت خبرنگاران مواجه شد اما بنده و همکاران روابط عمومی شورا خبرنگاران را متقاعد کردیم که تنظیم این قاعده برای سلامت آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎وی افزود: اما امروز شما دستور دادید که صرفاً صدا و سیما در صحن حضور پیدا کند؛ و من دلیل این تبعیض را متوجه نمی شوم.

اعطا با طرح این پرسش از رییس شورا که چه فرقی بین صدا و سیما با سایر خبرگزاری ها، وجود دارد؟ گفت: اگر قرار است ما یک قاعده کلی قائل شویم، تبعیض معنایی ندارد اما اگر قرار است به یک رسانه امتیاز خاصی بدهیم، از چند روز قبل اعلام کنیم که این قاعده برای همه است غیر از صدا و سیما تا ما بتوانیم توضیح دهیم.

‎اعطا با تاکید بر اینکه من نسبت به این رفتار گلایه‌مند هستم، گفت: در حال حاضر اعضای جلسه ۱۴ نفر است و اگر به ۱۵ نفر برسد و با خروج بنده جلسه از رسمیت نیفتد به عنوان اعتراض به این رفتار، حتماً جلسه را ترک خواهم کرد.

کد خبر 5061197 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن هاشمی صدا و سیما علی اعطا ویروس کرونا هفته ناجا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران پلیس راهور گردشگری قوه قضاییه آیت الله سید ابراهیم رئیسی آلودگی هوا وضعیت راهها کمیته امداد امام خمینی شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه

به گزارش جام جم آنلاین، وبگاه این وزارتخانه نوشت که هاله معاون مدیر مرکز رسانه‌های منطقه‌ای در دبی نیز بوده و حدود ۲ دهه پیش به عنوان یک مقام سیاسی و حقوقی به وزارت امور خارجه پیوسته است.

هاله در پلتفرم شبکه اجتماعی (لینکدین) نوشت: در آوریل ۲۰۲۴ پس از ۱۸ سال خدمت برجسته در اعتراض به سیاست آمریکا در غزه استعفا دادم.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره این استعفا در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه گفت که این وزارتخانه کانال‌هایی برای تبادل نظر کارمندان خود در صورت توافق نداشتن با سیاست‌های دولت دارد.

استعفاهای قبلی

حدود یک ماه قبل از آن، آنیل شلین از دفتر حقوق بشر وزارت خارجه استعفای خود را اعلام کرد و جاش بول، مقام وزارت خارجه نیز اکتبر گذشته استعفا کرد.

طارق حبش، یکی از مقامات ارشد وزارت آموزش آمریکا-آمریکایی فلسطینی الاصل- ژانویه گذشته از سمت خود استعفا کرد.

ایالات متحده به دلیل حمایت از رژیم اشغالگر به دلیل تجاوز مستمر به غزه که منجر به شهادت بیش از ۳۴ هزار شهروند فلسطینی شده که بیشتر آنها زن و کودک هستند مورد انتقاد فزاینده بین‌المللی و گروه‌های حقوق بشری قرار گرفته است.

رویترز گفت که با افزایش تلفات جنگی، گزارش‌هایی از نشانه‌هایی از مخالفت در دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا وجود دارد.

نوامبر گذشته، بیش از هزار نفر از مقامات آژانس توسعه بین‌المللی ایالات متحده، وابسته به وزارت خارجه، نامه‌ای سرگشاده را امضا کردند که در آن خواستار آتش‌بس فوری شدند.

دیگر خبرها

  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه
  • استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود