Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوین کاستنر در سوگ شان کانری از وی به عنوان بزرگ‌ترین ستاره یاد کرد و رابرت دنیرو گفت انتظار داشت او بیشتر از این زندگی کند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، رابرت دنیرو و کوین کاستنر که با شان کانری در فیلم «تسخیر ناپذیران» جلوی دوربین رفته بودند با انتشار خبر درگذشت این بازیگر از وی یاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کوین کاستنر با ادای احترام به کانری از وی به عنوان مردِ مردان یاد کرد که کارنامه حرفه‌ای شگفت‌انگیزی از خود به جای گذاشت.

کانری که برای بازی در «تسخیر ناپذیران» جایزه اسکار نقش مکمل را دریافت کرده بود در این فیلم در نقش جیم مالون پلیس بازی کرده بود که شخصیت کاستنر یعنی الیوت نس جوان را تعلیم می‌دهد که چگونه کار‌ها را به روش شیکاگویی پیش ببرد.

این فیلم که ساخته برایان دی پالما است سال ۱۹۸۷ با اقبال زیادی روبه‌رو و کاستنر از آن پس به بازیگری درجه یک بدل شد و این کانری بود که به وی کمک کرد تا ریزه‌کاری‌های دراماتیک نقشش را دربیاورد.

کاستنر در بیانیه‌ای از کانری به عنوان بزرگ‌ترین ستاره‌ای که تاکنون با وی کار کرده است، یاد کرد.

رابرت دنیرو نیز که در این فیلم در نقش آل کاپون ظاهر شده همچنین از کانری تجلیل کرد و گفت: او خیلی جوان‌تر از ۹۰ سال به نظر می‌رسید و انتظار داشتم- و امیدوار بودم- با ما زمان خیلی بیشتری همراه باشد.

کانری که بازیگر ۷ فیلم جیمز باند بود در فیلم‌های مشهور، مطرح و پرفروش دیگر سینما نیز ظاهر شده بود که «مارنی» ساخته هیچکاک، «انجمن نجیب‌زادگان عجیب» ساخته استیون نورینگتون، «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» ساخته اسپیلبرگ، «مردی که می‌خواست سلطان باشد» به کارگردانی جان هیوستون، «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» ساخته سیدنی لومت، «به نام رز» ساخته ژان ژاک آنو، «صخره» ساخته مایکل بی، «پلی در دور دست» ساخته ریچارد آتنبورو و «رابین هود» ساخته کوین رینولدز از جمله آن‌ها هستند.

بیانیه کامل کاستنر چنین است: من مانند بقیه مردم جهان، عمیقاً متاثر شدم که خبر درگذشت شان کانری را امروز صبح شنیدم. شان یک بازیگر خودساخته بود که بسیار به مجموعه کارهایش افتخار می‌کرد؛ به ویژه برای نقش‌هایش روی صحنه تئاتر؛ و گرچه او شخصی بسیار منطقی بود، از نظر حرفه‌ای و شخصی بسیار به هم نزدیک بودیم. او بزرگ‌ترین ستاره‌ای بود که با وی کار کردم و همیشه سپاسگزار وی خواهم بود که با وی در سینما همراه شدم. شان کانری مردِ مردان بود و یک کارنامه حرفه‌ای شگفت‌انگیز داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کوین کاستنر رابرت دنیرو شان کانری رابرت دنیرو کوین کاستنر شان کانری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت بیت‌کوین به بالای منطقه مقاومت ۶۶هزار دلاری صعود و تثبیت خود را آغاز کرد و اکنون به حرکت بعدی بالاتر از منطقه مقاومت ۶۷ هزار و۲۰۰ دلاری چشم دوخته است.

داده‌ها نشان می‌دهد که قیمت بالای ۶۵ هزار و ۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته ساده معامله می‌شود. در نمودار ساعتی نیز خط روند صعودی مرتبط با پشتیبانی ۶۵هزار و ۹۰۰ دلار شکل می‌گیرد.

به نقل از بیت‌کوین نیوز، اگر بیت‌کوین منطقه مقاومت ۶۷هزار و ۲۰۰ دلاری را پاک کند، می‌تواند شتاب صعودی به دست آورد و اگر بیت‌کوین نتواند از محدوده مقاومت ۶۷هزار دلاری بالا برود، ممکن است اصلاح نزولی را آغاز کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح ۶۶هزار و ۲۰۰ دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۴۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۵۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۱ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۲۱ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱.۶۴ میلیارد دلار است که ۴.۶۹ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۶۱ میلیارد دلار است که ۷.۸۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۶.۷۵ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارز‌های دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۳۹ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۶ هزار و ۶۴۵.۳۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۳۹ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۲۴۲.۷۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۶۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۸۴ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۶۰۵.۶۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۱.۷۴ درصد افزایش

۵- سولانا

قیمت: ۱۵۶.۵۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۷۲ درصد افزایش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۵۴۸۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۰.۰۹ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۶۳۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۴۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۰۲ درصد افزایش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۷۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۴۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۱۰.۱۳ درصد کاهش

۱۰- کاردانو

قیمت: ۰.۵۰۱۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۸۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۵۰ درصد افزایش

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بیت‌ کوین کمیاب‌ترین دارایی دنیا شد
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟