Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزتارش همشهری آنلاین بعد از جدایی نیمار از بارسلونا طی دو سه سال گذشته همیشه بحث بازگشت او به نیوکمپ داغ بوده اما گویا ستاره برزیلی پاری‌سن ژرمن از تصمیم خود منصرف شده است. طبق ادعای نشریه فوت‌مرکاتو، نیمار، ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از این پس دیگر به دنبال بازگشت به بارسلونا نخواهد بود و قصد دارد سال‌های آینده را هم در تیم پاری‌سن‌ژرمن سپری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم برزیلی از سال ۲۰۱۹ در تلاش بود تا به بارسلونا بازگردد، اما دو باشگاه بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن با یکدیگر برای این انتقال برسر رقم آن به توافق نرسیدند و در نهایت بازگشت نیمار به نیوکمپ منتفی شد.

حالا نیمار آماده است که قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن تا سال ۲۰۲۷ تمدید کند، چون فصل گذشته با این تیم توانست راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود و او معتقد است شانس قهرمانی در این تورنمنت بزرگ را با پاری‌سن‌ژرمن دارد و دیگر به دنبال جدایی از این تیم نیست.

کد خبر 561637 برچسب‌ها تیم بارسلونا نیمار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم بارسلونا نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم

روماریو، اسطوره فوتبال برزیل و مهاجم سابق بارسلونا در 58 سالگی برای باشگاهی در برزیل به میدان خواهد رفت.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها