Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:29:42 GMT

محدودیت‌های کرونایی در شهرستان بیجار تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۴۱۱۷

محدودیت‌های کرونایی در شهرستان بیجار تمدید شد

علی اکبرورمقانی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیرو مصوبات ستادهای مقابله با کرونا ملی،استانی و شهرستانی، هفته گذشته شهرستان‌های بیجار و بانه جزو ۴۳ شهرستان بود که بلا فاصله تمام صنوف در رسته‌های ۲، سه و چهار تعطیل شدند.

وی افزود: شهرستان بیجار که هم اکنون نیز در وضعیت بحرانی کرونا قرار دارد، بیش از ۵۰ درصد صنوف بعد از ابلاغ مصوبات داوطلبانه و مابقی با تشدید نظارت‌ها و افزایش بازرسی‌های میدانیتعطیل کردند و  ۲۰ واحد متخلف نیز پلمپ شد تا در این شهرستان، تعطیلی این اصناف به بیش از  ۹۰ درصد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد مقابله با کرونا بیجار با اشاره به اینکه مدارس، دانشگاه‌ها، نمازهای جمعه و جماعت و دستگاه‌های اداری بجز ادارات خدمات رسان تعطیل شدند، اضافه کرد: کل فعالیت‌های ورزشی و باشگاه‌های خصوصی و دولتی، فرهنگی و هنری و سینما کماکان تعطیل خواهند بود.

وی گفت: با توجه به اینکه ادارات غیر خدمات رسان تا روز سه شنبه ۱۳ آبان ماه تعطیل خواهند بود گفت: هنوز تعدادی صنوف غیر ضرور در برابر تعطیلی اجباری ستاد کرونا مقاومت می‌کنند، که از جمله آن می‌توان به  باشگاه‌های بدنسازی، معاینه فنی خودرو، شماره‌گذاری خودرو و دفاتر خدمات قضایی اشاره کرد.

ورمقانی با اشاره به اینکه ۱۰ درصد صنوف در برابر قانون تعطیلی مقاومت می‌کنند اضافه کرد: اغلب عروسی‌های شهر و روستا لغو، تعطیل یا محدود شد و همچنان کلیه مدارس شهر و روستا و دانشگاه‌ها نیز تا ۱۸ آبان تعطیل خواهد بود.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

هفته گذشته ۴۳ شهرستان به علت قرار گرفتن در وضعیت بحرانی، در گروه‌های شغلی دو و سه و چهار با محدودیت مواجه شدند که برای یک هفته دیگر این محدودیت‌ها تمدید شد، همچنین ۲۵ مرکز استان و ۴۶ شهرستان جدید دیگر نیز به عنوان مناطق دارای وضعیت بحرانی شناسایی شده است.

 در ۲۵ مرکز استان و ۴۶ شهرستان جدید محدودیت‌هایی در گروه‌های شغلی سه و چهار اعمال می‌شود. در مراکز استان‌ها از روز چهارشنبه به مدت ۱۰ روز محدودیت‌هایی خواهیم داشت. این مراکز استان‌ها شامل البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان، کرمان و تهران است.

اسامی ۴۶ شهرستان شامل در آذربایجان شرقی، شهرستان‌های اهر، بناب، شبستر، میانه، در آذربایجان غربی، اشنویه، بوکان، تکاب، خوی، سلماس، نقده، در استان اصفهان، کاشان، شهرضا، مبارکه، در استان اردبیل، مشکین شهر، در استان البرز، نظرآباد، در خراسان جنوبی، بیرجند، طبس، قائنات، در استان خراسان رضوی، تربت حیدریه، سبزوار، کاشمر، گناباد، نیشابور، در استان خراسان شمالی، اسفراین، در استان سمنان، دامغان و گرمسار، در استان فارس، ممسنی، در استان کردستان، سقز، سنندج، کامیاران، مریوان در استان کرمان، زرند و شهر بابک، در استان کرمانشاه، جوانرود، سرپل ذهاب و کنگاور، در استان لرستان، دلفان، در استان مازندران، رامسر، در استان مرکزی، خمین، در استان همدان، اسدآباد، بهار، کبودرآهنگ، در استان یزد نیز بافق و میبد شهرستان‌هایی هستند که شامل محدودیت‌های گروه شغلی دو و سه و چهار به مدت یک هفته خواهند شد، اما قابل تمدید خواهد بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان فاصله گذاری اجتماعی بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان فاصله گذاری اجتماعی بیجار ویروس کرونا کردستان فاصله گذاری اجتماعی بیجار اخبار کنکور محدودیت ها سه و چهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از صاحب سینما شدن شهرستان راز و جرگلان با همکاری موسسه سینما شهر خبر داد.

تقی صادقی امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) گفت: تجهیزات سینمای راز و جرگلان با همکاری و مساعدت موسسه سینما شهر با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار خریده و این ماه در کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی راز و جرگلان نصب خواهد شد.

وی به همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برای در اختیار قرار دادن فضای مورد نیاز اشاره و بیان کرد: با نصب این تجهیزات مردم راز و جرگلان ۲۰ سال بعد از شهرستان شدن، سینما خواهند داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی افزود: ظرفیت سالن برای تماشای فیلم ۱۲۰ نفر است و با راه‌اندازی این سینما، خراسان شمالی دارای هفت سینما در بخش دولتی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است