Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@17:17:07 GMT

معرفی مدیر جدید مجتمع صنعتی چادرملو

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۴۲۱۸

معرفی مدیر جدید مجتمع صنعتی چادرملو

خبرگزاری آریا - مهندس وحید خلیلی به عنوان مدیر مجتمع صنعتی چادرملو انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ایراسین، طی حکمی از سوی مهندس ناصر تقی زاده عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، وحید خلیلی به عنوان مدیر مجتمع صنعتی چادرملو انتخاب شد و از زحمات مهندس محمود مصری نژاد تقدیر و تشکر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه بخشی از پیام تقدیر مدیران و کارکنان مجتمع صنعتی چادرملو از خدمات مهندس محمود مصری نژاد آمده است :
سروران گرامی و ارجمند
جناب آقای مهندس مصری نژاد و جناب آقای مهندس خلیلی
تاریخ صنایع و معادن این مرز و بوم، همیشه مدیون بزرگانی است که در مقاطع مختلف تاریخی و در پهنه جغرافیای بزرگی به نام ایران ، جان را در طبق اخلاص نهاده و با ایثار، فداکاری و پشتکار موجبات توسعه صنعتی و معدنی کشور را رقم زدند و هر بار برای تداوم این راه برای نسل های آینده ، پرچم و سکان هدایت را به بزرگی دیگر واگذار نموده اند.
زندگی در صدف خویش گهر ساختن است
در دل شعله فرو رفتن و نگداختن است
عشق ازین گنبد در بسته برون تاختن است
شیشه ماه ز طاق فلک انداختن است
سلطنت نقد دل و دین ز کف انداختن است
به یکی داد جهان بردن و جان باختن است
حکمت و فلسفه را همت مردی باید
تیغ اندیشه بروی دو جهان آختن است
مذهب زنده دلان خواب پریشانی نیست
از همین خاک جهان دگری ساختن است
لذا از طرف کلیه مدیران محترم و همکاران عزیز خانواده بزرگ گروه چادرملو در مجتمع صنعتی ، از یک طرف، انتخاب جناب آقای مهندس خلیلی را به سمت مدیریت محترم مجتمع صنعتی چادرملو تبریک و تهنیت عرض کرده و برای ایشان آرزوی موفقیت و سرافرازی روزافزون الهی داریم و امید آنکه با حسن تدبیر ایشان و تلاش و همراهی تمامی کارکنان این مجتمع صنعتی، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو درعرصه‌های صنعتی باشیم.
از طرفی دیگر، مراتب سپاس کلیه مدیران و همکاران را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جناب آقای مهندس مصری نژاد به واسطه سال‌ها خدمت صادقانه در زمینه احداث و راه اندازی واحدهای مختلف تولیدی در مجتمع ، پیشبرد و توسعه واحدهای معدنی و صنعتی ، تقدیم می داریم و از درگاه خداوند منان برای ایشان ، دوام سلامت و تداوم حضور در عرصه های خدمت به صنایع کشور اسلامی را مسئلت داریم.
جناب آقای مهندس مصری نژاد، شور شیرین خاطرات تلاش‌های شما همواره در این مجتمع عظیم صنعتی که در جای جای آن اثر قدم های پشتکار و دلسوزی صادقانه شما برآن موج می زند ، به یادگار خواهد ماند .
به امید سلامتی ، سرافرازی و موفقیت همه تلاشگران عرصه خدمت به میهن اسلامی در خانواده بزرگ شرکت چادرملو
از طرف کلیه مدیران و همکاران درمجتمع صنعتی چادرملو

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجتمع صنعتی چادرملو جناب آقای مهندس مصری نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد

آفتاب‌‌نیوز :

سی و یکمین مراسم تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمد علی علی زلفی گل، برخی از معاونان این وزارتخانه و تعدادی از روسای دانشگاه‌ها در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

حسن زمانیان رییس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در این مراسم با تبریک روز معلم گفت: عملیات وعده صادق غزوه خیبر دیگر بود و پیروزی بزرگ دیگر برای رزمندگان اسلام. زوایای پیدا و پنهان این عملیات باید توسط اندیشکده‌ها تحلیل شود.

وی با اشاره به مراسم استاد نمونه کشوری گفت: به این مراسم از سه جنبه توجه شده است اول رشد فزاینده این اساتید طی سال‌های گذشته است. از ۱۰ استاد به ۶۰ الی ۷۰ استاد رسیده ایم و میزان تعداد گروه و جایزه‌ها هم افزایش یافته است. همچنین به اساتید نمونه کشوری که با همکاری اساتید این سازمان در محور‌های پژوهشی سازمان پروپوزال داشته باشد یک میلیارد تومان گرفت تعلق می‌گیرد.

رییس سازمان پژوهش‌های علمی صنعتی افزود: ما آینده پژوهشی دنیا را تا سال ۲۰۵۰ بررسی کردیم مسائل پژوهشی که مطرح است شامل میکرو الکترونیک، کوانتوم، هوش مصنوعی، امنیت غذایی، سوخت پاک هیدروژن و موارد دیگر است که سازمان پژوهش‌ها روی آن‌ها کار می‌کند.

وی افزود: هر استاد نمونه کشوری که در این زمینه‌ها پروپوزال داشته و با همکاری اساتید سازمان روی آن کار کند و این طرح را پیش ببرد تا یک میلیارد تومان گرنت به آن اختصاص می‌یابد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • داستان شگفت‌انگیز یک معلم در«مدیر مدرسه شریعت»/ از مبارزه با بهائیت تا تربیت چوپانی که مدیر مدرسه شد
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد