Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

در اقدامی نابخردانه و نادرست توسط دستگاه رسمی کشور فرانسه و رئیس جمهور شیطان صفت آن مکرون، بار دیگر با نشر کاریکاتوری موهن و شرم‌آور به ساحت پیامبر اکرم (ص) و دین مبین اسلام توهین کرده و موجب جریحه‌دار شدن احساسات تمامی مسلمانان جهان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توهین و خدشه دار کردن  اصیل‌ترین ارزش‌های دینی، فرهنگی و تاریخی اسلام و آن هم مصادف با زمانی که رشد دین مبین اسلام و گسترش آن در بین مردم جهان هرروز بیشتر از روز گذشته در حال افزایش است و این امر ترس و لرزی بر جان مستکبران جهان انداخته است. امروز تاریخ نشان داده هیچ هدفی با اهانت حاصل نشده و هیچ ملتی با اهانت از میدان به در نرفته است، انبیا در طول مدت تبلیغ رسالت خود حداقل از مصلحان اجتماعی بوده اند ( از دید بی دینان) کدام عقلی اهانت به یک مصلح اجتماعی را بر می تابد؟

این نظام های سست و بی پایه این گونه اعمال و تفکرهای شنیع و غیر انسانی و بی اساس را برای ضربه وارد نمودن به پیکره اسلام   انجام می‌دهند، دریغ از آنکه بدانند دین مبین اسلام دین کامل و مورد عنایت و حمایت پروردگار متعال و دو میلیارد پیروان آن است و در حقیقت آنها با این اقدام نه تنها به هدف خود نرسیدند بلکه چهره ضد بشر بودن خود را برای جهان و مردم کشور خود و تمام ادیان نمایان نمودند. 

 بار دیگر این دشمنان تاریخی در قالب توهین به مقدسات دین اسلام و پاک ترین مخلوق عالم هستی حضرت محمد(ص)، ذات پلید و شیطانی خود را نمایان ساخته است. حضرت محمد مصطفی(ص) نه تنها متعلق به دین اسلام؛ بلکه به عنوان الگوی شاخص در میان پیامبران و ادیان الهی شناخته شده است و این در حالی است که در کتب الهی مانند تورات و انجیل چنین رفتار شیطانی مورد نهی قرار گرفته است و آیاتی در نهی این گونه اعمال و رفتارهای زشت و ناپسند ذکر گردیده است.

از این رو اتحادیه ایثارگران جهان اسلام، ضمن محکومیت شدید توهین کارکاتوریست فرانسوی و حمایت رئیس جمهور پلید و شیطان صفت فرانسه مکرون از این اقدام شنیع و غیر انسانی به پیامبر اسلام(ص)، امید است این بار وجدان خفته غرب و مجامع بین الملل و دستگاه دیپلماسی بیدار شود تا با برخورد قاطع از تکرار رفتارهایی مشابه جلوگیری کنند ان شاء الله.

و العاقبة للمتقین
اتحادیه ایثارگران جهان اسلام

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند

آیت‌الله رضا رمضانی- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) - که به دعوت مسلمانان برزیل برای شرکت در همایش بین‌المللی «اسلام؛ دین گفت‌وگو و زندگی» به این کشور سفر کرده است، در حاشیه این همایش، در جمع علما و مدیران مراکز دینی آمریکای لاتین، با اشاره به جایگاه مکتب اهل‌بیت(ع) اظهار کرد: الحمدالله که خداوند ما را با مکتب اهل‌بیت(ع) آشنا کرد. ما با اتفاق بزرگی مواجه شدیم که اسلام در عرصه اجتماعی و سیاسی حضور پیدا کرد. هیچ کس فکر نمی‌کرد چنین اتفاقی رخ بدهد. با وقوع انقلاب اسلامی در ایران، فرصتی طلایی برای همه ایجاد شده است.

تبلیغات غربی‌ها علیه مکتب اهل‌بیت(ع)

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) افزود: امروز غول رسانه‌ای در اختیار غربی‌ها است، آنها در صدد هستند که پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) را خشونت‌طلب معرفی کنند، حال آن که مکتب اهل‌بیت(ع)، مکتب مهر و مهربانی است. همه حرف‌ها برای این است که پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) در مقابل زور می‌ایستند، به همین جهت این نسبت را به شیعیان می‌دهند.


آیت‌الله رمضانی با اشاره به تلاش‌ها برای تحریف اسلام اظهار کرد: ما امروز با تحریف دیگری از اسلام مواجه هستیم. زمانی دشمنان با بیرون کردن کامل اسلام از عرصه‌های اجتماعی و سیاسی به دنبال تحریف اسلام بودند، اما اکنون غربی‌ها به دنبال معرفی اسلام لیبرال هستند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، وظیفه مهم مبلّغان دینی را معرفی مکتب اهل بیت(ع) دانست و تصریح کرد: اینگونه نیست که سخنان ائمه معصومین(ع) را به راحتی با خواندن چند حدیث بفهمیم. حضرت امیرالمومنین(ع) در روایتی فرمودند: «اَمر (شأن و امامت ما) سخت دشوارتر است؛ و کسی نمی‌تواند (چنان که باید) به آن اقرار کند؛ مگر مَلک مقرّب، یا نبیّ مرسل، یا عبدی که خداوند قلب او را برای ایمان خالص کرده است.»ما می‌خواهیم به دیگران بگوییم که اسلامِ اهل‌بیتی چیست. باید جوانان را با مکتب اهل‌بیت(ع) انس بدهیم.  

رفتار پیروان اهل‌بیت(ع)؛ معرّف مکتب و اهل‌بیت(ع)

وی افزود: امام موسی صدر، جمله‌ای دارد که خیلی زیبا است. او نقل به مضمون می‌گفت که اگر می‌خواهیم امیرالمومنین(ع) را به غیرمسلمانان معرفی کنیم، با خواندن تاریخ یا نقل آیات قرآنی ممکن نیست، چون آنها که قرآن را قبول ندارند. امروزه فقط از این طریق می‌توانیم حضرت امیرالمومنین(ع) را به غیرمسلمانان معرفی کنیم که در رفتارمان، نماینده گفتار و کردار امام علی(ع) باشیم. حضرت امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه فرمودند: «وَ لکِن اَعینونی بِوَرَعٍ وَ اجتِهادٍ وَ عِفَّةٍ وَ سُدادٍ»؛ ولی مرا با پرهیزگاری و تلاش (برای پاک زیستن) و عفت و پیمودن راهِ درست یاری دهید. اگر امام علی(ع) به خوبی معرفی شود، محبوب عالم خواهد شد. اگر امام علی(ع) را درست معرفی کنیم، در دنیا چه اتفاقی می‌افتد؟ دیگر ظلم نخواهد بود، توزیع ثروت به صورت عادلانه صورت می‌گیرد، فقر نخواهد بود و اتفاقات بسیاری رخ می‌دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است