Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:44:08 GMT

کشف ۶۲۱ تن ورق فولادی احتکار شده در قم

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۴۴۲۱

کشف ۶۲۱ تن ورق فولادی احتکار شده در قم

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی استان قم از کشف احتکار ۵۷ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریالی ۶۲۱ تن ورق فولادی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ‌سید‌محمود میرفیضی‌ ‌اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار ورق فولادی در یکی از شرکت‌های شهرک صنعتی قم، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در ادامه با هماهنگی کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان تعزیرات حکومتی استان، محل مورد بازرسی قرار گرفت و با توجه به اینکه محموله فاقد ثبت در سامانه جامع انبارها و نیز عدم ثبت حواله و عدم رسید مواد اولیه در سامانه جامع انبارها بود، مشمول احتکار شد.

تهران| 253 تن انواع ورق استیل احتکاری در ری کشف شدموفقیت ایران در صادرات ورق‌های فولادی پوشش‌دار به بازارهای جهانیلزوم کل عرضه های ورق در تالار بورس کالا /400 مشتری ناشناس فولاد در مچینگ!

سردار میرفیضی با بیان اینکه در بازرسی انجام شده 27 رول فولادی به وزن 621 تن کشف شد ادامه داد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 57 میلیارد و 684 میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد : در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش گفت: درگیری دو دانش‌آموز در شهرستام شوش منجر به قتلی یکی از آن‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان و با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش خاطرنشان کرد: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد ۱۴ ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 749436

دیگر خبرها

  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی