Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@18:52:51 GMT

بیرانوند: درباره کیانوش از کادرفنی بپرسید!

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۴۶۹۷

بیرانوند: درباره کیانوش از کادرفنی بپرسید!

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: برای ما خیلی مهم است که مسابقات جام فجر گزینشی المپیک باشد.

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی وزنه برداری از روز گذشته و بعد از گرفتن تست کرونا از همه اعضا به مدت 40 روز و به شکل قرنطینه آغاز شد. به همین بهانه با دبیر فدراسیون وزنه برداری تماس گرفتیم تا از آخرین وضعیت ملی پوشان حاضر در اردو و برنامه های پیش روی تیم ملی باخبر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه برداری درباره وضعیت اردوی تیم ملی و مثبت شدن تست یک وزنه بردار گفت: نمی خواهم از کسی اسم ببرم. با این حال تمام کسانی که دیروز در اردو حاضر شدند، تستشان منفی است. این نفرات تا 40 روز بدون اینکه از اردو خارج شوند، تمرینات خود را پیگیری می کنند. 


وی درباره برنامه های پیش روی تیم ملی عنوان کرد: برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا که گزینشی المپیک هم به شمار می رود، یک تاریخ اولیه دادند. طبق این تاریخ مسابقات 10 اسفندماه به میزبانی ازبکستان برگزار می شود؛ اگرچه گفته شده این تاریخ دقیق نیست و تا یک ماه ممکن است جابجا شود. وزنه برداران خودشان را برای این مسابقات آماده می کنند. 


دبیر فدراسیون وزنه برداری در خصوص احتمال برگزاری یا عدم برگزاری جام بین المللی فجر گفت: برای ما خیلی مهم است که مسابقات جام فجر گزینشی المپیک باشد. هر زمان پاسخ این سوال را بگیریم، درباره برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات تصمیم گیری می کنیم. به هر حال اینکه وزنه برداران ما یک گزینشی را در کشور خودمان سپری کنند، اهمیت بالایی دارد. 


بیرانوند درباره زمان برگزاری لیگ وزنه برداری افزود: در آذرماه هفته اول به میزبانی خوزستان مسابقات برگزار می شود. مهلتی به تیم ها دادیم که قراردادها و مدارک خود را تحویل دهند. در ابتدا 10 تیم اعلام آمادگی کردند که امیدوارم هر 10 تیم مدارک خود را تکمیل کنند. ما مجوز برگزاری مسابقات را گرفتیم. 
وی در پایان در خصوص علت غیبت کیانوش رستمی گفت: این موضوع را بهتر است از کادرفنی تیم ملی سوال کنید!

وزنه برداری محسن بیرانوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیهبشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

 لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال کشورمان نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • ۹ راهکار موثر برای کاهش وزن در زنان بالای ۳۰ سال
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳